{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Christian T
Christian T
Tilmeldt:
15. dec 2023
Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 4

Yamaha DT 125 R Tuning {{forumTopicSubject}}

hej
jeg syntes en Yamaha dt 125 er mega fed og overvejer at købe en, og da det jo er en 2 takt så og er begrænset til 15 hestekræfter er der jo en masse hestekræfter der er blevet gemt væk, men har set hvis man klipper en ledning som er en omdrejning begrænsning så den får 23 heste, men er det noget kan kommer i sådan problemer med i forhold til politi og også hvis man sætter en anden udstødning uden begrænsning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha DT 125 R Tuning
  • #1   11. maj Altså du tænker om du får problemer med politiet, hvis du gør din motorcykel ulovlig?

    Ja.


  • #2   11. maj men for at være ærlig hvis jeg kun klipper ledningen så finder de jo ikke ud at det ved bare at kigge på den

  • #3   12. maj Hvorfor spørger du, når det eneste svar du leder efter er en bekræftelse på at du bare skal gøre som du har tænkt dig?

  • #4   12. maj Jeg aner intet om det med ledningen. Sørg i det mindste for at forbindelsen kan etableres igen, hvis det skulle blive nødvendigt.
    At sætte en udstødning på, der får den til at larme, lyder som en dårlig ide. Både fordi det vil være generende for alle i nærheden og fordi du vil henlede opmærksomheden på, at du måske kører på en ulovlig MC.


  • #5   12. maj det med ledningen er en and , dog er der nogle der er begrænset med en slags kontakt i spedometeret , menhar kun hørt om det på dem på det engelske marked

    men DT125r er ikke begrænset hvis den er købt i DK fra ny , det er kun importcykler , der er det som regel en skive i udstødningen , og/eller låst powervalven , nogle har ikke engang servoen monteret

    Tuning er ikke noget problem på sådan en , det største problem er at kunne køre i fred for bentbetændt smiley

    men budgettuning der ikke skriger for meget i ørene er : boyesen reeds og main airjet mod , en anden bagpotte , der er mange til den model og ikke den store forskel på ydelse eller lyd , sammen med den originale forpotte larmer det ikke mere end standart men giver mere effekt over hele linien





  • #6   12. maj OK Tusind tak dingle b.

  • #7   12. maj Nej

    Køber du en 125cc 2 takt, som 18årig og med max 15 hk på synspapirerne, men afdrosler den monterer 140cc kit og en anden udstødning og stunter den, og du så blir stoppet af en betjent der godt ka se den er ihvertfald ikke lovlig, så får du bøder for det der fik dig stoppet, og en synsindkaldelse.
    Så gør du den lovlig og tager til syn, betaler bøderne eller får dem skrevet på regningen hvis den er lang i forvejen, og så kører du hjem og tuner den igen og kører videre.

    Det er ihvertfald min erfaring.. ...


Kommentér på:
Yamaha DT 125 R Tuning

Annonce