2.618 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 46 Svar

Stjålet MC Stjålet MC

Hej drenge.

Så blev det min tur til at få stjålet min MC.

Det er en ældgammel Yamaha XJ 650 med registreringnummer
AG 11078

Den blev stjålet i nat på Vadgårdsvej i Buddinge. Hvis nogen ser den beder jeg jer om at melde den til politiet. Så ville jeg blive lykkelig igen:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet MC
  • #1   18. jun 2013 Jeg holder øje hvor jeg kører. Håber du får den igen.

• Bjørn H
    Bjørn H Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 17
    #2   18. jun 2013 Jeg kigger også, jeg kører selv på en sort Kawa. Hvis jeg ser dig køre på den og giver tegn til at stoppe, så gør det.
    Håber du får den igen.

• Broaap
    Broaap Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 74
    #3   18. jun 2013 Bor i Lyngby så vil kigge efter den.

• #4   18. jun 2013 Tak skal i have. Det hjælper lidt på humøret:D

Jeg giver thumbs up hvis det er. Uanset hvad lover jeg at skrive herinde hvis den dukker op..

• #5   18. jun 2013 Bor i Søborg, så jeg skal nok holde øjne/ører åbne.

• #6   18. jun 2013 Fedt fedt fedt. Det vil forresten nok være nemmere for alle hvis man skrev mig en besked på 40977084. Så kan jeg selv kontakte politiet. Det tager jo tid at få hul igennem til dem.

• #7   18. jun 2013 Jeg Kigger i Nordsjælland.

• #8   18. jun 2013 Kører til Kbh. Hver dag.. Og holder øje..!
    Grrrr...!

• #9   18. jun 2013 synes der forsvinder flere cykler i storkøbenhavn for tiden .. måske man skulle låse sin cykel mere inde ... eller købe en stor hund til ..
    Stod den udenfor på gaden eller ???

• #10   18. jun 2013 Allan, ja den stod på gaden. Vi har en gård, men der er sjældent plads til den:( Jeg skulle have insisteret på at der skulle være plads inde i gården.

Men som de andre i ejendommen sagde, den kan jo holde på vejen som de andre biler. Men den var låst med forsikringsgodkendt skivebremse lås, så forstår ikke hvordan man har båret sig ad.

• #11   18. jun 2013 4 mand jager 2 aksler ind i hvert hjul og løfter man den op på et lad eller ind i en Van.

• #12   18. jun 2013 ja eller kører den meget hårdt frem til bremsen knækker stiften .. det er set før...

• #13   18. jun 2013 Allan R, tænkte jeg også på, men det virker bare skørt at gøre et så stort nummer ud af den mest værdiløse MC i kbh. Tror nærmere på "Drengestreger". Men det finder jeg ud af, er det drengestreger dukker den jo nok op før eller siden. Formentlig helt værdiløs

• #14   18. jun 2013 Skal nok holde øje i Gladsaxe omegn da jeg selv kører meget rundt der smiley

• #15   19. jun 2013 pis...
    jeg har lagt den ind i denne gruppe...

og jeg kikker efter den her oppe i nord sj..

mvh

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/vaelg/197882-saa_den_gal_igen__?status=1

ps...
    havde du kasko på den, eller.. ?

• #16   19. jun 2013 Hej Henrik.

Hvordan var den låst?

• #17   19. jun 2013 Jeg skal nok kigge efter den i søborg, buddinge og bagsværd.

• #18   19. jun 2013 Tvivler på den ryger til fyn, men kigger efter den her..

• #20   19. jun 2013 Will look in budding og bagsværd i aften. That was the same that happened to mine a couple of weeks ago, not sure why there is so much interest in so old bikes either?!.

Tim

• #21   19. jun 2013 måske værebroparken ville være et godt sted se .. eller Høje gladsaxe .... uden at være fordomsfuld

• #22   19. jun 2013 Fedt med så stor samarbejdvilje.

Honda power, den var låst med følgende lås ved skive bremsen:
    http://www.thansen.dk/product.asp?c=9148198135&n=-1514326216&pn=-659081532
    Er godt klar over det sikkert ikke er det bedste, men håbede det ville holde de mindst useriøse tyve væk.

Allan L, jeg tror du har ret. Det jo ikke en fordom, det er fakta. Køre en tur derned i aften

• #24   19. jun 2013 Gad vide hvordan de er kommet videre med den?
    De må have smidt den bag på en bil.

Jeg føler med dig Henrik.. smiley håber du får den tilbage i en fart!

• #25   19. jun 2013 Jeg håber virkelig også den snart dukker op. Har ikke kasko på den, da det i kroner og øre ikke har kunnet betale sig. Men kan jo godt se nu at det er virkelig dumt med alle de timer man har lagt i den.

Jeg aner ikke hvordan de er kommet afsted med den uden at smadre skivebremsen. Og uden at larme synderligt. Men må være kørt væk i en bil. Håber dog stadig den "Bare" er stjålet for "sjov", som jeg fornemmer er hvad der som regel sker. Altså nogle håbløse tumper der bare keder sig.

• #26   19. jun 2013 jeg tager Skovlunde, Ballerup, Herlev. Håber idioten får kløe i røven.....

• #27   19. jun 2013 GPS eller diims er vejen frem

• #28   19. jun 2013 sur røv..

og husk tyven er kold... og skide lige glad med båd dig og andre og om han ridser og buler din motorcykel..

prøv at se hvor lille en bil... de bruger her.....
    og

prøv at se hvor få sekunder de bruger fra de starter til de er kørt med den motorcykel..

fuck..lorte tyve svin..

mvh

http://www.youtube.com/watch?v=_L3PqcvzCmA

• #29   19. jun 2013 Pisse god film!!!!

Viser hvor ment det er! smiley

• #30   20. jun 2013 Busa C, det er godt nok overraskende hvor hurtigt det går

• Kent R
    Kent R Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #31   20. jun 2013 Et par eksempler mere på hvor hurtigt det går, når motorcyklen bliver stjålet:
    (link fjernet)

• #32   16. jul 2013 Så dukkede den endelig op i nogenlunde stand.

Den blev funddet i Rødovre for præcis en uge siden, lige præcis en dag efter jeg er rejst til Grækenland. Meget surt eftersom mine MC venner ikke havde mulighed for at hente den med det samme. Får dog en ud med trailer ca. 4 timer efter anmeldelsen pga. misfrståelser. Og den er væk igen. Pisse surt og dumt jeg ikke fik sendt falck ud med det samme.

Dog bliver den fundet allerede dagen efter, pænt parkeret og aflåst i en åben garage. Må være en meget opmærksom person der har anmeldt det, da den ikke har set særlig stjålet ud. Vi får politiet ud for at hente den, i og med den stod på privat grund og henter den. Desværre bliver ingen sigtet da garagen bliver delt af flere adresser.

Som tidligere nævnt fatter jeg ikke hvordan de er stukket af med maskinen da låsen som sagt var ret robust. Meget simpelt, jeg har fanme glemt at låse maskinen. Jeg sværger ved gud, det er aldrig sket før, og grunden til forglemmelsen forbliver et mysterium. Det er bare mærkeligt den bliver snuppet med det samme den står ulåst(Sker ikke igen).

Standen er okay bortset fra enkelte ting som blink lys og side spejle der er flået af, samt smadret tank dæksel. Billigt sluppet.

Til alle jer der har kigget efter den, mange tak. Jeg skal fra nu af være mere opmærksom på denne gruppe.

• #33   16. jul 2013 fame super at du har fået din mc igen..
    bare du kan fixe den op igen..

mvh

• #34   16. jul 2013 Nogenlunde lykkelig slutning - dejligt du fik din maskine tilbage og gid de narrøve får armene skåret af smiley

• #35   16. jul 2013 Ja det er super fedt. Den kan sagtens fikses.

Det eneste der måske overrasker mig lidt er at den får lov til at køre rundt i næsten en måned. Jeg troede ikke det var så nemt at køre rundt på et stjålet køretøj så længe uden nogen konsekvenser. Man burde registrerer nummerpladerne under optankning ligesom i England. Hvor de vidst også registrerer nummerplader på motorvejen. Lad os få et overvågnings samfund:)

• #36   16. jul 2013 Søren, hvis bare de idioter var blevet knaldet af politiet havde situationen været bedre end udgangspunktet på trods af skaderne.

Selvom de ikke blevet taget var det en lykkelig slutning for mig:)

• #37   16. jul 2013 næ tak..
    lad os heller sparke de forbandet tyve svin så hårdt i deres boller at de aldrig kan stjæle .

det ville være en god løsning...
    syntes jeg..

• #39   16. jul 2013 De havde desværre bare fået en løftet pegefinger.

Næ, af med deres arme, så de er færdige med den slags numre.

• #40   16. jul 2013 Fandme fedt!! Kæft jeg ville være glad! Tillykke med det.

• #41   18. jul 2013 Stort tillykke herfra... Håber ikke vi ser de fladpander i nærheden af Søborg igen selvom de jo ingen straf har fået desværre... Meeen du kender jo adressen derudtil smiley ... Anyways .. tillykke med Cyklen ... Ses på vejen ...
    When You Hear the Brumming .... You Know I'm Coming .

• #42   18. jul 2013 Det var godt.

• #43   18. jul 2013 hejsa ja og ingen ser noget !! , har for 8 dage siden hentet en kammerats mc ZX12R i odense , da han var med i et færdselsuheld, og efterfølgende på hospital osv. men vi står og læsser mc på trailer i myldre trafikken , og ingen henvender sig om `hvad laver i ` selv politiet køre forbi og bare glor på os , selv om vi nok havde forventet de lige havde holdt ind til siden men NEJ de er sku da pisse ligeglade, så skal vi jo ud af bilen, bare lige en tanke, det var jo ikke sikkert det var "vores" cykel

• Bjørn H
    Bjørn H Tilmeldt:
    apr 2013

#44   23. jul 2013 Jeg bør selv i Rødovre, vil du oplyse adressen hvor den blev fundet, måske kunne man kigge forbi næste gang der mangler en mc.
    Og tillykke med fundet

• #45   28. jul 2013 Ja Bjørn det vil jeg gerne. Imorgen for jeg kender ikke den præcise adresse. Det var ikke mig der hentede den da jeg jo var på ferie. Jeg finder lige ud af det i morgen

• Bjørn H
    Bjørn H Tilmeldt:
    apr 2013

#46   21. aug 2013 Hej Henrik
    Har du fundet ud af noget?

• Kennan P
    Kennan P Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 29
    #47   16. jan 2014 Hvis ikke du har kigget her så prøv:
    http://m.dba.dk/soeg/?soeg=Yamaha+xj

http://www.guloggratis.dk/search?q=Yamaha+xj

• #48   16. jan 2014 tror nærmer han skal kikke her.

www.forpuletlortetyvfralortepolen.com

vil jeg tro.

mvh

• Kennan P
    Kennan P Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 29
    #49   17. jan 2014 Hahaha, ja det skulle ikke undre mig????

Kommentér på:
Stjålet MC

Annonce