{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

tl1000s vs sv1000 {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg var ude at lufte disse to modeller i går, oppe ved MC giganten i frederikshavn.. "Gider du ikke lige tage en tur på tl'eren også? Den trænger til at få kørt noget strøm på batteriet..." God service og stil af forhandler, synes jeg smiley

En 2007 Sv1000 med kåbe og en del bling. Har længe haft en plan om at jeg skal have sådan en når jeg bliver færdiguddannet (om mange år smiley ), og jeg må sige at den levede op til forventningerne. Hold kæft hvor den brøler, sådan en V2'er.

Jeg prøvede så også en TL 1000 S fra 1997. Den kørte sådan ca. lige så godt som sv'eren. Motorerne minder ekstremt meget om hinanden. For mig, føltes det som om, at trækket og kraftkurverne er meget ens på de to modeller.
Til gengæld skøjtede jeg rundt på sædet på tl'eren og fik mast mine ømmere dele hver gang jeg bremsede.

Har i prøvet begge to, og har i gode råd mht. hvad der skal vælges? Jeg kan bedst lige udseendet på sv1000 og sædet fungerede bedre for mig. Kørestillingerne er ret ekstreme på dem begge, i forhold til min nuværende gamle kawasaki.

Så vidt jeg kan forstå, har en TL lidt flere kræfter end en SV, mens SV'eren har sit max moment en smule lavere. Jeg skal alligevel ikke køre over 200 kmh smiley Så hvad er i det lange løb fedest, når man kigger på forsikring, brændstoføko, reparationer osv. osv.

tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tl1000s vs sv1000
Kommentér på:
tl1000s vs sv1000

Annonce