{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørsel uden kørekort?
  • #1   19. jul 2014 Prøv ring 114

  • #2   19. jul 2014 http://koerekort-guiden.dk/koersel-uden-koerekort

    Ved kørsel uden kørekort konfiskeres bilen/mc som udgangspunkt 3. gang. Hvis spiritus er involveret 2. gang.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   19. jul 2014 Hvis ikke du har kørekort, kan du jo som udgangspunkt ikke finde ud af at køre MC, så hvorfor skulle du køre uden?

  • #5   19. jul 2014 Hvis jeg hed Mohammed, ville jeg være RIGTIG træt af at nogen kalder sig Abdul, når de stiller sådan et spørgsmål ......... smiley

  • #6   19. jul 2014 Seriøst? Kør dog løs, lav brændere mens du skyder op i luften med en pumpgun foran den lokale politistation, så er der en pæn chance for at du får det svar du efterspørger! Skulle det hele gå dig imod, så emigrer, eller hvad det hedder, til et land hvor du kan gøre alt det du vil uden utidig indblanding!

    Og skulle nogen føle sig stødt, er jeg pisseligeglad, dårlig dag. pis mig i nakken ( hvis du tør)


  • Abdul A
    Abdul A Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #7   19. jul 2014 slap dog af damer det var bare et spørgsmål ? ??



  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #8   19. jul 2014 Slap dog af lille frue - det var bare et svar?

  • #9   19. jul 2014 Dumt spørgsmål. Alle kan finde ud af at få en MC til at trille og alle kan finde ud af at dreje. Men rent faktisk at køre sikkert i trafikken, det er det vi betaler mange tusinde kroner for at lære.

    Og så kan straffen være ligegyldig, fordi man bør ikke køre uden kortet.


  • Abdul A
    Abdul A Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #10   20. jul 2014 Jeg ved godt alt det der... det var bare et spørgsmål...
    og ja jeg betaler sku os for mit køre kort som sagt jeg spurgte bare... !!!!


  • #11   20. jul 2014 Hvis du godt "ved alt det der", hvorfor spørger du så? På mig virker det da kun provokerende, men det er måske bare fordi jeg ikke ved "alt det der" ???

  • Abdul A
    Abdul A Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
    #12   20. jul 2014 Alt det der = mht folks sikker hed osv... jeg spurgte for at være sikker...

    desuden jeg I gang med at ta kørekortet... det bare en discussion vi har haft mht kørsel uden køre kort hvad det giver osv.. så ta dog en kold bajer.. !!


  • #13   20. jul 2014 Fuck den latterlige mc... Det er jo kun penge... Man kunne jo slå nogen ihjel fordi man ikke har lært at køre .... Og JO det betyder temmelig meget for de efterladte om snotskovlen havde et kørekort eller ej....

  • #14   20. jul 2014 Jeg gir så et svar på dit spørgsmål.
    Det er faktisk bare at ringe til politiet og spørge, de vil sikkert sige du er dum osv, men svare dig det skal de.

    Min holdning er hvis du ikke har råd til mc kort så har du heller ikke råd til at køre mc.


  • #15   20. jul 2014 7.500 kr første gang du bliver taget.
    Dog hvis du kan få din kørelære til at fortælle politiet hvor langt du er i uddannelsen, bliver bøden mindre.


  • #16   20. jul 2014 De tager højre arm og 50 piskeslag. du kan sikkert få tilskud til kørekortet på din kommune. bare start med at sige du har det svært så er de sikkert behjælpelige

  • #17   20. jul 2014 Hvis ret skal være ret, og alt det der vi troede på engang, så er jeg faktisk ret ligeglad med om folk har et gyldigt kørekort, bare de tager/føler et ansvar for deres handlinger. Men der med kommer så også, at man tager skraldet hvis der sker noget=tager ansvaret. Det er ikke kørekortet i sig selv der gør dig til en god trafikant, jeg har set en del der aldrig har haft et kort, eller har været fradømt det, der har været bedre i trafikken end de fleste. Men så hold det da for helvede for dig selv!!

  • #18   20. jul 2014 Synes ikke der plejer at være så mange negative kommentar, når det er en med dansk navn der spørger om det samme..
    sørgeligt .


  • #19   20. jul 2014 Vrøvl O.V. - man får den samme tur ved de samme spørgsmål, uanset hvad man hedder.

    Det der er sørgeligt, er folk som dig der ser racisme overalt - uanset om det er der eller ej.


  • #20   20. jul 2014 Jeg kan nu også godt se en enkelt eller 2 tråd i dette emne som har lidt racistiske undertoner...



  • #21   20. jul 2014 # 19

    Prøv og søge på forumet, i stedet for at spille smart


  • #23   20. jul 2014 Hvad sker der hvis jeg klasker en hammer ned over mine fingre? Det handler ikke så meget om at være racistisk, spørgsmålet er bare snotdumt!

  • #25   20. jul 2014 Brug dit mulddyrskort??

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #26   20. jul 2014 Nu er det kommet til det punkt hvor jeg beder folk om at opføre sig respektfuldt overfor hinanden, eller også bliver jeg temmelig trigger happy med fryse knappen.

  • #28   20. jul 2014 @ #27

    Bliv dog voksen...


  • #30   20. jul 2014 Sajmon, pyt med det, det er jo alligevel pænt varmt : )

  • #31   20. jul 2014 Slap dog lige lidt af.

    Manden stiller et spøgrsmål, og så er det vel lige meget hvad han hedder. Er jeg virkelig den eneste her, dertør indrømme at have kørt MC uden kort i en længere periode. Jeg er med SIKKERHED ikke den ensten der har gjort det. Men jeg aner ikke hvad straffen er i dag. Tidligere var det 5000 i bøde forste gang, 10000 anden gang, 15000 tredie gang.

    Var der tale om spiritus eller grov uagtsomhed, kunne rette til at erhverve førerbevis udskydes.

    Hvordan det straffes i dag aner jeg ikke.


  • #32   20. jul 2014 1 gang koster det 7000
    2 gang skal man op med 8500
    3 gang 10500
    4 gang koster det 14000
    5 nu skal du ind og sidde i en 7 dages tid, du får evt også en betinget dom med samfundstjeneste
    6 gang nu er det 14 dages fængsel
    7 gang nu skal du besøge dine venner fra 6 gang denne gang 20 dage.
    8 gang nu tar du 30 dage
    9 gang nu er det 40 dage
    10 gang nu tar du 50 dage, fordi du kan...

    NB! Det er IKKE muligt at få nedsat bøden pga. alder eller lav indkomst! Dvs. det er INGEN særlig formildende omstændighed, hvis du er under 18 år eller studerende.

    Dette gælder KUN hvis du ikke har erhvervet dig et kørekort, hvis du allerede har et men det er blevet frakendt, så gør det naller...

    1 gang du gør det med frakendt kørekort koster det 1 månedsløn
    2 gang 14 dages fængsel
    3 gang 20 dages fængsel
    4 gang 30 dages fængsel
    5 gang 40 dages fængsel
    6 gang 50 dages fængsel
    7 gang 60 dages fængsel

    her fra er det 60 dage hver gang.


Kommentér på:
Kørsel uden kørekort?

Annonce