{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Elite forsikring bil vs. MC {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg påtænker at skifte min nuværende CBR 600 F3 fra 97 ud med en GSX 750 R K7 fra 07.
Jeg er elitebilist men har ingen gavn af det på MC forsikringen. Er det nogen der har kendskab til selskaber der giver elite status på MC'en når man er det i bil?

Mvh. Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elite forsikring bil vs. MC
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   31. jul 2014 Alle de selskaber jeg kender til, gør det.

    Bare ring rundt - og vær ikke bange for at flytte alle forsikringer for at få hvad du vil have.

    Når du så har fået nogle tilbud fra andre selskaber, går du til dit eget og prøver at presse dem. Lykkes det ikke, skifter du.

    Som med så mange andre ting, er det købers marked - og det ville være dumt ikke at benytte sig af det.


  • #2   31. jul 2014 Jamen helt enig, men ved IF fik jeg at vide at selvom jeg var elitebilist så kunne den status ikke overføres på MC. Derfor ville jeg gerne gå udenom de selskaber der har den regel smiley

  • #3   31. jul 2014 ved Codan gør det mvh karim

  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 2 Svar: 79
    #4   31. jul 2014 Ingen problemer hos Alka.

  • #5   31. jul 2014 Ved Alka gør man, og de er billige.

  • #6   31. jul 2014 følger lige med her istedt for at lave et nyt emne. har lige købt mc for første gang i en alder af 37. har 19 års skadefri erfaring fra bil. fik en pris fra mit eget selsskab alka på min nye kawa zx6r (636) på over 14000 kr.hmm den skal som minimum halveres.

  • #7   31. jul 2014 Topdanmark overføre anciennitet fra bil til mc,.

  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 2 Svar: 79
    #8   31. jul 2014 #6 ja, det lyder af meget. Jeg har ikke haft MC de sidste 15 år, og gir lige over 1000kr i årlig ansvar på min XV535. Fair pris, synes jeg smiley

  • #9   31. jul 2014 Nykredit smiley jeg gir 900 kun med ansvar om året hahaha og 2600 i alt med kasko smiley det sku billigt smiley

  • #10   31. jul 2014 efter denne tråd ringede jeg lige til kundeservice. har lige snakket med dem. hun sagde godt nok at det var en høj pris jeg havde fået. fortalte hende jeg havde fået et tilbud fra mondux på 5900 kr hvis jeg havde haft 5 års ancinitet.hun sagde ligeledes jeg fik mine 19 år i bil med i mc hensyn,altså jeg stod nu hos alka i trin 8 som elite med min mc. så hun ville regne en pris til i morgen. sagde at hvis hun kunne ramme omkring de 6000 kr,så gad jeg ikke ringe rundt til andre selsskaber. så håber på god respons i morgen

  • #11   31. jul 2014 Hvis du er medlem af et af de forbund/selskaber, der samarbejder med Runa forsikring, så er de helt kanon!

    Jeg har købt min første MC - en SV650s, som jeg giver 4000 for om året inkl. kasko.

    Du kan se på Runa.dk, hvilke forbund/selskaber de samarbejder med. Jeg har fx gennem Lån og Spar Bank


  • #12   31. jul 2014 update: alka ringede lige tilbage. de sagde jeg skulle snakke med mondux i morgen. henvise til alka og min bilforsikring. så skulle monduz kunne se jeg havde samme ancinitet som bil. hun sagde hun kunne se jeg skulle kunne få den hos mondux til ca 4300 kr, så de får vist lige et opkald i morgen

  • #14   1. aug 2014 Hvorfor skal det være så dyrt for jer ??? Jeg forstår det sku ikk hehe

  • #15   1. aug 2014 Glad for at jeg kører cruiser. Min forsikring er 1200.- om året med 1 års anciennitet..

  • #16   1. aug 2014 Fik en forsikring idag. 3200 kr med 4000kr i sr. En læste dette enme og skrev til mig på pb ??

Kommentér på:
Elite forsikring bil vs. MC

Annonce