{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.906 visninger | Oprettet:

Stjålet Kawasaki zxr, med ninja skjolde {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv

"DEL DEL DEL ,

tidsrummet imellem søndag d.30 - mandag d.31 blev min MC stjålet. Kawasaki zxr, med ninja skjolde på, årg.1993 reg. Nr. HP 16 695. De har taget sølvfarvet dækkende med, incl. Grønne PMV remme med.

Kontakt mig på fb el.60438761

Michael Sigersted Jessen"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet Kawasaki zxr, med ninja skjolde
  • #1   31. mar 2014 Hvor i landet?

• #2   31. mar 2014 Kæft hvor usselt... skal nok holde øje!

• #3   31. mar 2014 ååh det siger han ikke lige noget om, lad mig lige stalke lidt

• #4   31. mar 2014 jo det gjorde han sgu - Kanttorvænget, Århus N

• #5   31. mar 2014 Sådan en gang svineri smiley
    Skal nok kikke efter den

• #6   31. mar 2014 Hey Alle sammen.

Ja, det er min der er MC der er blevet stjålet.
    De har også taget Sølv dækkende med som var trukket hen over.
    plus der er Splinter nye bridgestone dæk på, fik dem lige monteret i fredags!
    Så med de kendetegn mærker der sidder på, burde den ikke være svær at finde. Hvis de er dumme nok til at køre rundt på den!

Har selv desperat gået rundt i skejby, og en tur til gellerup parken, for at se, dog uden held!

Krydser fingre for der er nogen der ser den!

og 'MANGE tak til AZE for at få lagt min "annonce" op.

• #7   31. mar 2014 Hvorfor var der ikke tracker på ?????????????????????

• #8   31. mar 2014 Føler med dig... Fandme ærgeligt.

Af nysgerrighed.. hvordan blev den stjålet? Hvordan var den låst osv

• #9   31. mar 2014 Self Michael, vi skal da hjælpe hinanden!
    Men det er sgu noget øv smiley

• #10   31. mar 2014 Brian s nu kan man omgå en tracker for billige penge, så hvis tyven tager et par mcer jævnligt så er penge givet ud. For ham.

• #11   31. mar 2014 Der er ingen tracker eller tyveriforsikring på, da den ikke er mere værd end 20-25000. så havde ikke tænkt den ville være værd at stæle.

Den stod på parkerings pladsen, som er lige ude foran mit soveværelses vindue.
    Der var desværre ikke andet end ratlås på, da jeg altid har den parkeret i aflåst kælder rum! bare ikke lige den her enkle nat! Typisk!

Kom endelig med flere spørgsmål hvis det er med til at fremme opklaring eller lign.

• #12   31. mar 2014 Og ved ikke med sikkerhed hvordan den er belvet stjålet, men hørte en knallert i nat kl.0245.. hvilket ikke er normalt i det kvarter jeg bor i. men tænkte desværre ikke lige mere over det.

• #13   31. mar 2014 Har du været ude i trillegården og kigge?

• #14   31. mar 2014 Hvis man ejer noget motoriseret som man er træt af at miste ... så skal der tracker på, uanset om det har en værdi på 2 eller 200k

• #15   31. mar 2014 Hej smiley
    Her i Århus N er der nogle perkere som ligger og kører rundt på scootere og nakker motorcykler. Jeg har boet her i snart et år og har set meget til de her fyre. Jeg har selv fået nakket en, dog fandt jeg den ret hurtigt. Jeg føler mig mere og mere desperat hver gang jeg hører om endnu en stjålet motorcykel her i Århus N.

Kig i Skejby parken, Skejby busgade og områder omkring. Den er helt sikkert i området.. Jeg vil gerne kigge lidt efter den imorgen (bor også i området)
    Skriv på 23616723 hvis du mangler backup

• #16   31. mar 2014 har ikke kigget i trillegården, men vil kigge i morgen, har taget dagen fri til at tag ud og lede. Har også haft en gut der har haft ringet, og sagt han mener den er set i Vollsmose i Odense. Så har i kontakter i Vollsmose, må i gerne formidle budskabet videre.

Endnu engang tak for hjælpen.

• #17   31. mar 2014 Føler med dig skal nok kigge i varde

• #18   31. mar 2014 Min datter så en i dag ved 2 - tiden, på en grøn Kawa.
    Hun ringede og spurgte om jeg stadig havde min, for han kørte som om han havde stjålet den.

Han kørte som en sindssyg ud og ind mellem bilerne - uden hjelm.
    Det var på Randersvej, og han kørte ind i Reginehøj.

• #20   1. apr 2014 Skyd dem?

• #24   1. apr 2014 Hey Alle.

Så er den kommet hjem, hentede den over i skejbyparken nr.370, hvor den stod med en anden ældre stjålet MC. Den drypper olie fra blokken, og har lidt riser på højre side, samt knækket koblings håndtage og gear pedal og så er batteriet fladt.

Tager fat i politiet nu, og får sendt billeder til dem, de tog nogle cigaretskoder og lidt andet med til DNA test. så hvis der er et match imellem det og billederne burde sagen være lige til! Og forhåbentlig erstatning min vej, selvom jeg tvivler!

Endnu engang tak for hjælpe,og pisse godt arbejde med de billeder.. burde gi pote!

• #25   1. apr 2014 Fantastisk nyhed! Det var godt at høre! Håber du får erstatning, og de får deres straf...

• #26   1. apr 2014 Dejligt den er fundet.
    Og fedt at du tog billeder, Jakob.

• #27   1. apr 2014 Ja mega lækkert med de billeder, de er nu sendt til politiet.
    Men Pt. var der ingen sagsbehandler på, så lød allerede i telefonen som om det er op ad bakke! trods der er belvet indsamlet DNA og er billeder af dem!

Men håber de får taget sig sammen derinde og får gjort noget ved sagen!

• #28   1. apr 2014 Fedt du har fået din kværn. Men det er satme en skam perkerne ikke blev taget med fingrene i kagedåsen

• #29   1. apr 2014 Du skal nok desværre ikke håbe på at få nogen erstatning.
    (det er svært at klippe hår af en skaldet)

• #30   1. apr 2014 ja ku sku have været lækkert hvis de var blevet stoppet på stedet!!

Nej, regner nu heller ikke med at få noget... så skal jeg i hvert fald nok selv hente det, hvis jeg skal have nogen form for erstatning!

• #31   1. apr 2014 Tilløkke med at du fik den tilbage men at der drypper olie fra blokken lyder sku ik særlig godt men jeg håber da at du får noget erstatning fra (undskyld udtrykket) af sådan nogle RØVHULLER og det er min ubestridte mening om den slags og som Jakob skriver man kan jo detsvære ik plukke håret af en skaldet

• #32   1. apr 2014 tak, har haft min kammerat(MC mekker) til at kigge på den, i væreste tilfælde snakker vi ny motor!!

Men er der nogen der kender et sted man kan leje et værksted,hvor man kan leje sig ind og selv fikse MC´en ..

• #33   1. apr 2014 Gid der for fanden da skete flere solo dødsulykker med de gemene, vamle tyvesvin!!!! Bare de to på motorcyklen, helt alene i en ulykke på en lille vej.. Gerne sent om aftenen så der ikke er nogen chance for de bliver fundet før næste morgen når de er døde..

Jeps, det er en overreaktion! Men det ville da være en måde at sikre sig de ikke gør det igen, eller andre former for kriminalitet! Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om én eneste positiv ting ved at sådan nogle lever..

• #34   1. apr 2014 Alt for fedt du fik den så hurtigt igen smiley

• #35   2. apr 2014 ja det er lækkert, dog træls de skal total smadder den!! kunne de bare nøjes med at køre rundt på den, og så stille den igen!! men søger stadig et værksted man kan mekke på den selv, hvis der nogen der kender et sted i århus:D

• #36   2. apr 2014 Så skulle det være en eller anden klub du skulle høre ad smiley

• #37   2. apr 2014 fedt den kom retur men nederen den drypper olie.

godt arbejde at der er nogen der har taget billeder af de svin der har kørt på den

• #38   2. apr 2014 det tror jeg også bliver løsningen.. men så er der sikkert også nogle kloge hoveder der lige kan assistere..

ja det er pisse godt arbejde med de billeder.. venter stadig på en reaktion fra politiet..

• #39   2. apr 2014 Prøv at ringe til dem og fortæl dem du har sendt en mail... Så de ligesom bliver sparket lidt i gang hehe - ellers kan det godt tage noget tid.
    Og desto før de abekatte bliver straffet - desto bedre...

Man kunne jo håbe til guderne om, at ihvertfald den ene af dem på billedet har adresse eller relationer til nr 370 - hvilket han nok har. Så har vedkommende ihvertfald et forklaringsproblem overfor politiet.

Noget andet er... Jeg er nysgerrig igen... Hvordan fandt du MC'en? Og da du fandt den gik du så bare ind og tog den? Eller ringede du på døren? Eller det måske et lejlighedskompleks?

• #40   3. apr 2014 Dejligt at du fik den tilbage, og fedt at du tog billeder af dem, Jakob! smiley

• Kent R
    Kent R Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #41   3. apr 2014 Politiet har desværre nok ikke tid til opklaring af brugstyveri. De sidder alle sammen i fotovognene og skraber ussel mammon ind til politidirektøren.
    Billederne viser "bare" en ung mand der prøver at sidde på en motorcykel der stod parkeret og ulåst og en anden der står og kigger på motorcyklen. Det kan de ikke anholdes for.
    Men fedt Jacob fik taget billederne alligevel.
    Vh. Kent. (efterlyseren.dk).

• #42   3. apr 2014 Det er muligt, Kent.... Men de kan hæftes for at have ødelagt cyklen nu når der er billeder af dem hvor de er i fysisk kontakt med den.

Og hvis de er kendt i politiet i forvejen, og den ene af dem har adresse ved nr. 370 hvor cyklen blev hentet... Så er det altså ikke så nemt at bortforklare.

• #43   3. apr 2014 Fedt at du fik taget de billeder Jakob godt gået

• #44   3. apr 2014 de kommer nok med en undskyldning om det er en de har fundet der stod et sted..
    politiet har mere travlt med og knalde folk for og køre 5-10kmt for stærkt en og fange tyveknægte og de perker tør de ikke røre...

• #45   3. apr 2014 Fedt du fik den retur selvom de har delvist ødelagt den,men du skal ikke forvente politiets hjælp og jeg taler af erfaring,hold øje med området sammen med et par kammerater og så tag affære selv på den måde du synes,ellers sker der aldrig noget.

• Kent R
    Kent R Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #46   4. apr 2014 Thunder,,
    tror desværre ikke det er dem der skal bortforklare noget.
    Nok nærmere politiet der skal bevise noget..
    Er det ikke sådan det fungere i dag.
    Vi skal f...... tænke os om til næste folketingsvalg.........

• #48   4. apr 2014 Fedt du har fået den igen - SUPER arbejde med de billeder Jakob - SÅDAN
    Sådan nogle møg tyvesvin - kort procces - nakkeskud.
    Håber Policen får gjort noget ved det, men tvivler desværre på at tyvene får en retfærdig straf.

• #49   4. apr 2014 #47

Det er desværre uhyggeligt nemt at få live i en MC uden nøglerne.

• #50   30. apr 2014 Hej alle.

Politiet arbejder nu på sagen, angående min MC.
    Så hvis der er nogen der har lyst til at afgive forklaring på det de har set.
    Så ville det være en kæmpe hjælp, så vi kan få stopper de små idioter!

Mvh. M. Jessen

Kommentér på:
Stjålet Kawasaki zxr, med ninja skjolde

Annonce