{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

startspære cbr 600 {{forumTopicSubject}}

Hej nu har jeg bøvlet med min cykel hele aftnen, jeg har afmonteret mit alaram som sad på den, med startspærre i..


Og nu blinker cykel ikke i startspærre lampen længere, og den gider heller ikke og starte..


Tænding til - så kører brændstofs pumpen ikke, og jeg kan heller ikke få lov til og starte den.

men hvis jeg kortslutter den nede i relæerne til Brandstof og starter så hopper den igang.

er der en eller anden måde man kan reset startspærre?
eller er der andre gode ider, til hva der lige kan være gået gal?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  startspære cbr 600
  • #1   24. apr 2014 Kom med noget mere info, hvad er det for en cykel (præcis årgang), hvad har du afmonteret (det du kalder alarm/startspærre), er det en orig HISS eller en uorig (i givet fald hvilken model)? Har du afmonteret eller skilt andet ad?

  • #2   24. apr 2014 det er en 03, og det der HISS sidder på endnu, der var efter monteret noget med fjernbetjening til, som gik i blinklys brændstofpumpe og DIV ting, så den ikke ville kunne starte med mindre det var aktiveret

  • #3   24. apr 2014 Hmmmm - Så det du siger ikke blinker nu er HISS-lampen i instrumentpanelet?(blinkefunktionen kan slås til og fra) Anyway HISS kan ikke resettes. Når du drejer nøglen til on, lyser HISS-lampen så op og går ud efter et par sek (normalfunktionen), eller lyser den slet ikke? Såfremt den alarm ting du har fjernet ikke er en plug n' play (Honda havde en Access-alarm (modificeret Spyball) med startspærre, der kobler direkte på ledningsnettet uden modificering), men har der været indgreb i ledningsnettet, må første prioritet være, at du sikrer, at det er 100% reetableret som det skal. Dernæst, såfremt HISS herefter ikke fungerer som det skal, at fejlsøge på de enkelte komponenter i HISS-systemet

  • #4   24. apr 2014 øhmmm er dit problem at din fjernbetjening ikke har virket til alarm og startspærre ?

  • #5   25. apr 2014 hvor får jeg evt fat i lednings diagram over det henne?. for der er slet ikke lys i HISS lampen,

    men går den ind over starter og pumpen?


  • #6   25. apr 2014 Få fat på den Haynes, der dækker 03-06 CBR600RR, der er det bedste ledningsdiagram i( lån af ven, køb på eBay eller andetsteds, eller lån på biblioteket). Og start så med at gennemgå ledningsnettet, der er i øvrigt også beskrevet hvordan du gennemgår og diagnosticerer på HISS-systemet.

Kommentér på:
startspære cbr 600

Annonce