{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.471 visninger | Oprettet:

Forskel på NGK DR8ES og NGK IRIDIUM IX DR8EIX {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Skal skfite olie og oliefilter på min gsx 600f fra 93 og tænkte at det i den forbindelse var en ide at skifte tændrør. kiggende på louis.de og fandt de 2 forskellige NGK tændrør med en prisforskel på hele 4x. Kan selvfølgelig godt læse at producenten roser det dyre produkt med fuel saving, durability og det hele. Hvad er folks holdning omkring type af tændrør. er det pengene værd? smiley

mvh Martin Larsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på NGK DR8ES og NGK IRIDIUM IX DR8EIX
  • #1   24. apr 2014 Har læst at iridium holder længere og at gnisten ikke bliver forringet med alderen fordi iridium ikke soder til i samme grad som alm.....eller noget i den stil smiley

  • #2   24. apr 2014 Det er stensikkert ikke 4 gange så godt, men giver måske 1 hk mere, for dig og mig umærkeligt men for nogen giver det mening.

  • #3   24. apr 2014 Jeg har iridium på min Ninja, og de almindelige på Cbr 1000f , og har endnu ikke aldrig oplevet andet end perfekt start af Ninja , så dem sværger jeg gerne til. har fundet ud af at de er 60 kr billigere pr stk. hos billig bilpleje end hos forhandler hvis du kan bruge det til noget smiley

  • #4   25. apr 2014 I skal bare på ebay.co.uk - så kommer de samlet ned i stort set samme pris som alm. i DK.

    Har dem i både bilen og MC'en - og kører ikke med andet. Nej det giver ikke flere hypper - men en mere villig motor - længere holdbarhed. Prakker alle mine venner de samme på - og har endnu ikke oplevet en som ikke blev positivt overrasket. smiley


Kommentér på:
Forskel på NGK DR8ES og NGK IRIDIUM IX DR8EIX

Annonce