{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Reservedele hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej

Takker lige for den info jeg allerede har fået ved at læse svar i forum smiley

Som rigtig mange andre skal jeg til at købe mc, og det er sku ikke nemt, for kender minus til dem og kan se at i har jeres præference, men det betyder vel os bare at de fleste mc er en god kvali ik

Derfor tænker jeg hvilken mc har en masse reservedele og hvor på nettet kan jeg finde dem?


Kommentarer på:  Reservedele hvor?
  • #2   22. jul 2014 Nej svæver meget rundt, derfor kunne tilgængeliheden at reservedele og udstyr gøre udslaget.
    Er mest til naked mc, hastigheden betyder ikke noget for mig, det er mere acc som giver mig suget i maven. Derfor kunne det blive gsr 600, hornet 600 og måske en gladiotor 650 kan godt lide den v2 lyd.
    Eneste sted jeg kender er louis smiley


  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #3   22. jul 2014 Du skal da ikke købe MC efter hvilke reservedele du kan få til den !
    du skal købe den du har det bedst med : kørestilling, motor effekt, udseende,
    kvalitetsmæssigt er det næsten ligemeget hvilken af japanerne du køber,
    Triumph er også godt, feks Street triple eller Speed triple.
    Gladiator; er det ikke en pige cykel smiley



  • #4   22. jul 2014 Det er bare surt at købe en hornet og for så at mangle dele til den tænker jeg.

    Tja det er den nok lidt, med så er en sv vel os en pige mc...


  • #5   22. jul 2014 Du kan nemt få dele til de cykler du nævner her. EBay.de er altid et godt sted at starte.
    På cmsnl.com kan du tit finde reservedelsnummeret eller navnet og så søge på det - enten på eBay eller Google.
    Ethvert værksted vil også kunne hjælpe.


  • #6   22. jul 2014 så jeg skal ikke tænke over dele til de mc ? jeg kigger på mc fra 05 og frem så generalt burde jeg ikke ikke have problemer.....skide godt og e-bayer jeg lidt tak smiley

Kommentér på:
Reservedele hvor?

Annonce