{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha honda Kawasaki
  • #1   16. jan 2009 Køb en sv 650 og få den droslet

  • #2   16. jan 2009 har kun 50000

  • #3   16. jan 2009 af dem du kigger på ville jeg også klar vælge zxrén der er da lidt mc i den

  • #4   16. jan 2009 Helt sikkert ninja'en af dem du nævner, ellers tag et kig på en hyosung gt 250r. min kammerat har en, og de kører altså rigtig godt + de ser super godt ud

  • #5   16. jan 2009 Ja kawasaki spurgte godt nok først men t-hansen syntes at det var bedre med noget der kan sælges Ha Ha

  • #6   16. jan 2009 Mener også at baby kawa er det bedste bud af dem du nævner

  • #7   16. jan 2009 er den så meget bedra det er 8000kr merer er studerne

  • #9   16. jan 2009 Sorry for at spamme din tråd lidt Lasse.

    Men K.i.m (SINDSYG) .
    Hvornår er et produkt nogensinde blevet ringere af at en lavpriskæde som f.eks T-Hansen vælger at sælge det?!

    Ja, jeg har selv Suzuki og syntes ikke den er værre/bedre end alt det andet der kører rundt på vejene. Og er ret tilfreds med den! smiley

    Men for ligesom at vende tilbage til dig Lasse. Så husk at have penge til personlig beskyttelse. Regn med mindst 10K til det... Man må ikke spare på det punkt! Hjelm, jakke, bukser, handsker, rygskjold?, støvler...


  • #10   16. jan 2009 har hjelm ryk beskyter og hansker

  • #11   16. jan 2009 Hellere spare på udstyret end cyklen da.! Lovpligtig hjelm til at tage vindstøj, ellers er det bare afsted.. Og tag lige og køb en større cykel og få den droslet.. Du kan altså få lidt mere motorcykel for pengene så - og stadig rimelig sporty at se på, i hvert fald i forhold til dem du beskriver der.. En zxr 400 evt. smiley Det skal jeg jo sige.. Men jeg har nu været glad for min, og dem kan du sagtens finde til dit budget, og hvis du er en tøs der skal have masser af udstyr kan der også blive til det.. smiley

  • #12   16. jan 2009 køb en større og få den droslet

  • #13   16. jan 2009 jeps en sv650 droslet kører faktisk rigtig godt og pæn accelleration

  • #15   16. jan 2009 ja jeg vil nok også sige ninja... men en sv650 med drosling var også en oplagt mulighed... har en kollega der har en han måske skal have solgt... med helkåbe så vidt jeg husker...

    Men tror også på at en mini-ninja er en rigtig god begynder...

    men ellers må du bare ud og prøve, det er lidt det bedste, for kun du ved hvad du kunne tænke dig og gerne vil...

    og husk, ens første mc, bliver ikke ringe af at den ikke kan køre stærkt... (startede selv på en 150 ccm)...

    mvh Offslow


  • #16   16. jan 2009 Jeg har sq også været glad for de Suzukier jeg har haft - ikke mindst på grund af den pris jeg har kunnet forsikre dem til. Jeg købte min første på SU og den var billig i drift, til service, gik aldrig i stykker og startede hver gang. Det var en sort GS500F K4 som du snildt ville kunne få til den pris. Dog ville jeg hvis jeg kiggede tilbage nok have overvejet en SV650 i stedet.

    Jeg ved ikke om det betyder noget for dig - men når du bliver 21 og må køre store maskiner så må det da være fedt at kunne pille droslingen af og have en "helt ny" maskine uden at det har kostet en krone mere?

    Hvis jeg var dig ville jeg især kigge på SV650S'erne da Suzuki sætter priserne gevaldigt ned på denne model i år. Dette vil sige at brugtpriserne får sig en på hatten. Du kan garanteret gøre et kup hvis du slår koldt vand i blodet og ser markedet lidt an. Hen igennem februar skal der nok blive sat en del til salg...

    Jeg ville ALDRIG købe en ny 125'er... Baby-Ninjaen - ja måske... Det er en fin cykel...

    Men hvis økonomien betyder noget for dig - så køb for pokker da en 1-2 år gammel brugt maskine!!!!!!! Måske ældre hvis du kan overveje en SV650S. Det er det BEDSTE råd jeg kan give dig.

    Nye maskiner taber meget værdi det første år - hvis du kun har 50000 at gøre godt med ville du være bedre tjent med at købe brugt og evt. ofre lidt mere... og få lidt mere...

    Held og lykke med købet - og tag det med ro! Der skal nok komme billigere cykler hen igennem februar.


  • #17   16. jan 2009 Se også:

    MCN Roadtest: Kawasaki 250 R Ninja v Hyosung GT250R

    http://uk.youtube.com/watch?v=WkqDzeCVkX0

    MCN test: Yamaha R125 takes on Honda CBR125, Aprilia RS125

    http://uk.youtube.com/watch?v=vf5dHwYADF8


  • #18   16. jan 2009 Jeg har intet at brokke mig over ved Suzuki =) I alt fald ikke udover at nogle smart ass personer tror de ved en masse om motorcykler, og af den grund ikke kan andet end kritisere. Men realiteten er som regl en anden.

    Ang de 3 valg af mc'er, så ville jeg uden tvivl gå efter Ninjaen af de 3.
    Og det er alene pga effekten.

    Kawasaki har 33 hk.
    Yamahaen har 15 hk
    Hondaen har 13,2 hk.


  • #20   16. jan 2009 ja og med 12-15 hk, så kan du kun lige netop følge med i det langsomme spor på motorvejen, derfor ninja 250... og husk på holdbarheden på en lille motor der kører fuld smæk hele tiden... den er nok knap så god som en der kan nøjes med 2/3 gas for at være med i traffikken.

    Det var en af de ting jeg noterede mig da jeg kørte 15 hk 4-takt scooter... den var sjov, og god i byen... gik langt på litteren... men til gengæld gik den meget i stykker.... for meget hvis du spørger mig...

    Men det er dit valg. Og nu siger jeg noget som mange andre sikkert også har sagt før: DER FINDES INGEN ERSTATNING FOR KUBIK...)... men prøv du nu og sammenholde det hele... hvad er dit kørselsbehov... hvad vil du bruge den til? - hvad kan din økonomi bære? Og hvad ønsker du dig af din kværn?

    mvh Offslow


  • #21   16. jan 2009 Lasse R.

    Jeg har selv baby ninja.

    og jeg er sku godt tilfreds som første maskine.
    den trækker skam fint der ud af. og med en topfart på 160-170 alt efter vægt så er det fint som nybegynder.
    Designet er også fint. og den er let at skrue på.


    men når det er sagt så skal jeg da ærligt sige at jeg glæder mig til at kunne få noget større.
    fordi man lidt moment til overhale og når man er oppe i farteren.



  • #22   17. jan 2009 Jeg vil også sige at på Ninjaen får man fornemmelsen af mc. Det synes jeg personligt ikke man gør på de 2 andre.

  • #24   17. jan 2009 Køb min Cb 500 og drosle den ned.. så har du en fin mc smiley

  • #25   17. jan 2009 havd koster de nevnde cykler i afgifter og så vida

  • #26   17. jan 2009 HVis du mener vægtafgift, så koster det 5xx kr pr år.
    Forsikring skal du selv undersøge.


  • #27   17. jan 2009 det heder jo
    Ninja 250 2008 Kunde alder 18 år, selvrisiko kr. 10.000,- Fastpræmie.
    Forsikring årligt kr. 5.217,-


  • #28   17. jan 2009 men yamahaen er pener

  • #29   17. jan 2009 -Lasse R
    Hvis du regner med at køre en del motorvejskørsel, så er babyninja'en reelt det eneste valg, da de to andre skal kæmpe gevaldigt over 120 km/t.
    Hvis det er daglig transport i byområder, så er CBR også glimrende, mens YBR skulle være overlegen på bane (har kun læst tests af de to).
    Personligt ville jeg dog hellere vælge at købe en mc i 5-600cc-klassen og få den droslet.


  • #30   17. jan 2009 Hvordan kan i forstå hvad han skriver?

  • #31   17. jan 2009 det går fint peter

  • #33   18. jan 2009 Helt enig, men fatter ikke en jarl, skal tyde spørgsmålene ved at læse de efterfølgende svar.

    For lige at bidrage med noget udover de andre gode grunde der er nævnt her i tråden, til at købe en brugt lidt større cykel.

    Så er det altså begrænset hvor mange af os young guns, uanset graden af fornuft der ikke har smidt vores første cykel (nogle af os 3). En ny cykel er bare ikke det samme hvis man smider den, en gs500 er derimod pissebillig at reparere og på mange måder svær at have ondt af smiley


Kommentér på:
Yamaha honda Kawasaki

Annonce