{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Kawasaki EX250 Ninja {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude på motorgården i svenstrup og kigge lidt på deres grønne Kawasaki EX250 Ninja, da jeg er helt ny ang mc, og gerne vil starte et sted med nyt til overkommelige priser, jeg kiggede derfor på denne maskine, det skal lige siges jeg er 19 år og skal starte på mc kort til sommer så den skal vel sikkert drosles før jeg kan/må køre på den, men hva siger i om denne maskine? gerne noget ris/ros, så forresten på skiltet derude det var en 09'er til 52.995,-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki EX250 Ninja
  • #1   23. feb 2009 Så vidt jeg husker skal du ikke drosle den nye "baby" ninja med lille kort. Den er lavet til lige det segment af kunder :). Designet er fint, en ny MC er naturligvis fed :), men du kan evt. overveje en brugt 500-600 kubik med drosling som du så kan vokse med, efter du har haft kortet i 2 år. Men nap kortet nu her i marts/april og så afsted asap og få en prøvetur. Men jeg ikke den vil skuffe dig, vi kan jo håbe der er nogen som fik en sidste år da den kom frem som kan komme med lidt erfaring omkring Kawa'en.



  • #2   23. feb 2009 den skal ikke droslet , den er lavet til lille kørekort da den kun har 33hk

  • #3   23. feb 2009 Har selv haft en, og var rigtig glad for den...!
    Det er en go maskine og starte på hvertfald smiley


  • #4   23. feb 2009 hvor meget mere for den egentlig med lidt tun som udstødning evt? evt anden gearing eller hva man gør ved sådan nogle mc'er?

  • #5   23. feb 2009 Midftyns mc skal snart lave en baby ninja med komplet Two brothers racing udstødning, powercommander og filter. Skal se om jeg kan få tallene fra dem når den en gang er færdig.

  • #6   23. feb 2009
    The Knee Dragger !!! ?

    Det glæder jeg mig til at høre meget om:-)

    Nikolaj L

    Fin cykel( har selv en)
    Hurtigheden kan man godt leve med. forstå mig ret det er ikke en 600ccm ninja:-)

    men den styre rigtig godt. og god komfort.


  • #7   23. feb 2009 Nej, den skal ikke drosles, den kan køres på lille kort.

    Kan kun anbefale den, synes den er superfed og er vildt glad for min. Glæder mig rigtig meget til foråret, når jeg skal ud og køre på den igen og jeg føler slet ikke trang til at skifte den ud foreløbigt, jeg synes den er rigtig sjov at køre på. Men nu er jeg jo også en tøs og har derfor ikke så travlt med at skulle have noget endnu større og vildere..

    Ved ikke om det er smartere for en knægt som dig at købe en 600ccm, så du kan fjerne droslingen når du får det store kort? Den er jo nok dyr at købe fra ny, hvis den skal skiftes ud efter bare to år..?


  • #8   23. feb 2009 tror nu også jeg holder mig til en 250'er det eneste jeg har kørt før er jo trodsalt scooter og crosser, men der er nok en rimelig forskel, så tror jeg beslutter mig for en 250 ninja smiley

  • #9   17. mar 2009 hey vil da også lige komme med min besyv. jeg har også en 250r, og synes sgu det er en kanon mc, den ser sgu rigtig godt ud og køre også rigtig godt. jeg har da planer om at jeg en dag skal have mig noget større men jeg har ikke travlt og elsker sgu at drøne rundt på den lille frækkert=) og så har jeg egentlig også fået ret mange komplimenter af folk som synes den er flot, og får et chok når jeg fortæller dem at det er en 2,5'er tjek evt. min profil for lidt øjeguf... har også lavet min egen udstødning=)

Kommentér på:
Kawasaki EX250 Ninja

Annonce