{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

er det normalt?? {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg nu feks køre i 5 gear, og jeg feks kommer til en rundkørsel og har glemt at få den ned i gear så kan den jo selvfølgelig ikke trække det, men kobler jeg så ud for at sætte den ned i gear så dør den med det samme jeg trækker koblingen. altså hvis jeg nu skifter ned som man skal, så den ikke får det sejtræk køre den fint, er det fordi den har fået alt for meget benzin ind der hvor den prøver at trække det i 5, eller hvad er forklaringen på det.

Skal lige siges at det ikke er længe siden den er blevet omdysset.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det normalt??
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #1   13. apr 2009 Det bør den ikke gøre, men det kommer jo an på hvor langt ned i omdrejninger du er kommet.

    Karburatorcykler er måske nok lidt mere disponerede for det end cykler med sprøjt.


  • #2   13. apr 2009 nej det mente jeg jo heller ikke, men vil nok skyde på et par 1000 omdrejninger. men jeg må op til min mekaniker og brokke mig i næste uge så..

  • #3   13. apr 2009 Lyder underligt ..
    Jeg kan uden problem køre 35 Km/t i 5 gear og hive den op uden den hakker / hoster / eller andet .. og den dør heller ikke hvis den kommer på 1000 Rpm og så lobler ud

    Men det er heller ikke en Suzuki smiley ..


  • #5   13. apr 2009 Du kan jo "halvdrukne" cyklen ved det her, så selvfølgelig kan det ske - jo mere du slaå med det høje gear jo mere tilbøjelighed til at sætte ud

  • #6   13. apr 2009 Forresten - disse "spøgelser" er underlige. Jeg tror - skriver tror - at det har noget med summen af alle tolerancer at gøre. Man kan have to ens cykler med produktionsnumre efter hinanden. Den ene har tilbøjeligheden, den anden ikke.

    Der kan selvfølgelig være andre årsager, men kan mekkeren ikke umiddelbart pege på noget, så skal du ikke spilde din ungdom på at løse dette problem - bare lær at være i det rette gear til den rette tid, det skal du jo under alle omstændigheder smiley


  • #7   13. apr 2009 Altså den gør det konsekvent, hvis den virkelig skal sejtrække, og det er først noget jeg har bemærket efter min mekaniker har omdyset den, kan også være den havde problemet før men er nu ikke noget jeg mener den havde. Men ja skal selvfølgelig bare køre i det rigtige gear, ville også bare høre om det var normalt.

Kommentér på:
er det normalt??

Annonce