{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stram kobling???
  • #1   15. feb 2006 det er nok strammere fjedre for at koblingen tager bedre fat når du gasser den... så enden træn håndleddet eller skift fjedre...men ret mig gerne hvis der er nogen der er klogere

  • #2   15. feb 2006 Hej Thomas, jeg ved ikke helt om det hjælper dig, men min kobling er også temmelig stram, selv om den er ny og monteret med almindelige fjedre. Jeg ved ikke om det kan være den lille arm som skal justeres længere ud, måske. Det lyder som mundlort i mine egne øre, men det er det eneste jeg kan ændre ved min!!!

  • #6   15. feb 2006 Nemlig Jonas...
    Det kan fandme være belastende.......!


  • #7   15. feb 2006 Nåhr ja, min kabel er næsten ny og stadig ret stram!!
    Jeg kalder den for HERREKOBLING


  • #8   15. feb 2006 Tror også jeg skal have skiftet mit koblingskabel, fik jeg allerede afvide af min mekaniker i starten af sidste sæson!! men jeg har bare vendet mig lidt til at det er stramt, det er bare røv nærrigt når man har været ude og køre en hel dag så kan man godt være lidt øm!!

  • #9   15. feb 2006 Rigtige mænd har en stram koblingskabel selv en ny kabel kan gå stram men har haft held med at lave en lille trakt af pap og gaffatape som jeg har sat fast rundt om kabelenden og så hældt lidt motorolie der ned og så lade det stå i et par dage så kører den bare herregodt igen


  • #10   16. feb 2006 det er med hydraulik. ja man kan bare grine af mine arme men har venner som siger den er vildt stram. min far har en zx9r med stort set samme kobling. den har ikke de problemer men har heller ikke de fjedre i.

    jeg mente bare at når den er hydraulisk skulle det gerne udligne hvor stram den er med fjedre. altså som en gearing.


Kommentér på:
stram kobling???

Annonce