{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Hjælp til str hjelm {{forumTopicSubject}}

Fandt dette skema, men mit hoved er 59 cm, og ønsker ikke hjelmen bliver for løs, for min T Hans hjelm sidder meget løst, så spørgsmålet er om en 58 cm(medium) vil passe bedre på mit hoved.
XS 53-54 cm.
S 55-56 cm.
M 57-58 cm.
L 59-60 cm.
XL 61 cm.
XXL 62-63 cm.

Hvad bruger i i str hjelm, og hvor stort er jeres hioveder??? Er der ikke en der har et 59 cm hoved??? hvad str bruger du i Shark??

T







Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til str hjelm
  • #3   18. feb 2006 En ny hjælp giver sig som regel et halvt nummer som man siger... Så du går nok ikke helt fejl i byen med størrelse medium.

    Men der er meget forskel på hjælmfabrikanten. Prøvede en arai hjælp i sidste uge og den sad bare helt fantastisk. Har altid sværvet til shoei, men må jeg nok revurdere lidt. Bestilte den i ørigt i det nye design med det engelske flag på....

    Man kører vel englænder... smiley


  • #4   18. feb 2006 Hep hey,

    Jeg har Str.59 i hatte/hovedstørrelse. Har en Shark Summum størrelse L. Den giver sig dog i foringen, og afhængig af hovedform vil jeg nok også prøve en medium...

    Mvh,

    Allan


  • #5   18. feb 2006 Min shark rsx er str small og min knop er 55 cm

  • #6   18. feb 2006 Kan kun anbefale at du tager ud og prøver de forskellige hjelme da det ikke kun er omkredsen der tæller... Har en Soumy og den er perfekt. ikke nogen billig hjelm med de sidste penge er godt givet ud...!

  • #7   18. feb 2006 er købt i Medium som Shark beskriver.

    Så håber smiley

    T


  • #8   19. feb 2006 Jamen tillykke med det! Hvilken model?

    Jeg tror heller ikke, at det er helt forkert mht. størrelse. Jeg har hørt, at nogle brokker sig lidt over, at hvertfald Shark Summum kan spænde lidt øverst på panden i starten. Det gjorde min også, derfor trykkede jeg med en tommel lidt i inderforingen/skallen, så der blev plads. Havde jeg ikke gjort det, havde det nok alligevel rettet sig til med tiden. En hjelm skal dæleme også sidde godt til. Det er ikke sjovt at kigge op over vindskærmen ved 200 km/t og der samtidig er lidt for meget plads i hjelmen. Det bliver man nødvendigvis ikke altid kønnere af...

    Mvh,

    Allan


  • #9   19. feb 2006 Nu du siger skallen smiley var det hovedet du trykkede eller hjelmen!!!!!!

    Det er den her jeg har købt (link fjernet)

    T


  • #10   19. feb 2006 En hjelm skal prøves inden køb,det er jo yderst vigtig at den sidder tæt til hoved,ellers er sikkerheden væk i den...
    Den skal sidde til og stadig være behalig at have på...


Kommentér på:
Hjælp til str hjelm

Annonce