{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.397 visninger | Oprettet:

Ikke underligt MC'ister har dårligt ry {{forumTopicSubject}}

For et par dage sigen kørte en vendinde af mine galt på hendes MC, da en ældre dame på 80 ikke overholde hendes vigepligt fra en sidevej. Der var absolut ingen ting at gøre hun har vel trukket ud da mc'en var 10-15meter fra tilkørelsesvejen. Dette var også hvad politiet konkluderede i deres rapport...

På trods af alt dette måtte pigen læse i avisen dagen efter mens hun ligger på intensiv og venter på operationer, at ung kvindelig mc'ist er kørt galt på grund af langsom reaktionseven... wtf!!?!?!

Heldigvis blev hendes familie så pissed at de ringede til avisen og bedte dem forklarer - dette resulterede i at avisen nu trykker en ny artirkel med den rigtige beretning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke underligt MC'ister har dårligt ry
  • #1   31. jul 2009 Forbandede sladder journaliser der ikke har en skid forstand på nogen ting, og ikke gider sætte sig ind i tingene........

    håber hun kommer over det uden me'n


  • #3   31. jul 2009 Så kan man da tale om dårlig journalistik !
    - hvilken avis blev artiklen bragt i?


    Fandens til gamle røvhuller/ alle idioter der ikke observerer ordentligt i trafikken.


  • #4   31. jul 2009 Hvem husker et dementi...

  • #6   31. jul 2009 hej
    jeg håber da at hun kommer sig og hoppe op på mc igen og jeg kan selv ikke forstå hvorfor journaliser ikke kan skriv sandhed


  • #7   31. jul 2009 Desværre ikke første gang, at dårlig journalistik medfører noget ubehageligt - ØV


    Men når det så er sgat, tror jeg nu nok at en bestemt kategori af MC-ister skaber mere dårligt ry end pressen gør smiley


  • #8   31. jul 2009 Ønsk din veninde god bedring.

  • #9   31. jul 2009 Det har du selvfølgelig ret i Knud.. men dette hjælper ihvertfald ikke på sagen.

  • #10   31. jul 2009 Tak for de pæne kommentarer, jeg sender dem videre til hende når jeg snakker med hende idag, efter hendes operation

  • #11   31. jul 2009 God bedring til hende.. mht avisen, undre vel ingen.. hver gang der læses om en ulykke er det jo pga. for høj fart. tumperne kan simpelthen ikke skrive andet. eller så lige i dette tilfælde kan de..

    Tænk hvis det var en mc'ist der skrev for avisen: En kæmpe idiot af en gammel dame overså motorcykel, i hendes tilfælde var den nok blevet overset selv om den havde brændt dæk af på hendes næse. Pga. glemsomhed når man skal huske at kickstarte hjernen hver morgen, ligger en ung kvinde nu på hospitalet..
    Eller da hvertfald noget i den stil.. måske med lidt større ord


  • #12   31. jul 2009 fandme latterligt, hvornår tager de konsekvensen og sætter alle over 60 til orienterende køreprøve hvert andet år

  • #13   31. jul 2009 saadan noget sker tit... jeg har selv oplevet det, da jeg som 18aarig koerte galt i min bil(faldt i soevn bag rattet, meget dumt) men da radioen skulle fortaelle om situationen var jeg sprit-billist og ioevrigt doed paa stedet. det medbragte saa en personlig undskyldning fra politischefen(for jeg var pinligt aedru) som ogsaa dagen efter bragte en rettelse i radioen. ret userioest saadan noget.

  • #14   31. jul 2009 Ja lige præcis - Hvem husker et dementi... Det er der jo ikke noget interessant i.

  • #15   31. jul 2009 - måske har journalisten "kun" fået forklaringen af bilisten og derfor denne pudsige opfattelse af hændelsen.
    Vi ønsker alle god bedring til veninden, som forhåbentlig ikke er skræmt og vil få nogle skønne oplevelser på mc igen.
    - og jeg går selvfølgelig også ind for periodiske køreprøver - i lighed med alt andet der jævnligt skal synes/kontrolleres.


  • #16   31. jul 2009 Medierne har nok en stor del af ansvaret for den danske befolknings umiddelbare holdninger. Når pressen ikke er kritisk overfor stof og kilder, er subjektiv, dømmer på forhånd og hænger folk ud, så tager vi det desværre ofte til os. Og når man så kigger på, hvor stor en del af indholdet er af negativ karakter, så undrer det mig ikke, at vi også går rundt og er meget negative. Det er desværre ulykker, mord, skandaler, krig, vold og kriminalitet m.v., som pressen giver mest spalteplads. Der er desværre ingen, der rigtig gider læse om positive ting.

    Tag en tilfældig dag i ugen og kig på forsiden af næsten enhver avis eller hjemmeside for aviser, som læses af gennemsnitsdanskeren. Det er vold, mord, voldtægt, krig, død, ødelæggelse, kriminalitet og generelt fordærv det hele. Og vi lapper det i os og beder om mere.

    K.


  • #17   31. jul 2009 Held og lykke til din veninde - forhåbentlig slipper hun uden mén. Jeg har selv været turen igennem for nogle år siden.

  • #18   31. jul 2009 Hello Kitty Darth Vader aka Klaus (Aalborg) J
    :

    Din observation er nok orrekt, der mangler bare lige en ting:

    Vi har fri presse her i landet, og aviserne skriver det, de mener der skal til for at sælge. Så længe vi køber deres lort, fortsætte de i samme rille!


  • #19   31. jul 2009 Det er simpelthen så typisk... Når journalister skriver historier, "omskriver" de sandheden, for at få så mange læsere som muligt, det er noget direkte svineri!!!

  • #20   31. jul 2009 Folk burde fandme også selv tage ansvar.. en af min farmors venner ville have sit kørekort forlænget (tror det er når man er 70??) men tosken er dement! forstil jer sådan en klaphat bag et rat.. heldigvis havde han en dårlig dag da han var til lægen.

Kommentér på:
Ikke underligt MC'ister har dårligt ry

Annonce