{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

Sv 650 decibel ? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal for føste gang prøve baneræs smiley på sturup den 16 august. men er i tvivl om min udstødning larmer for meget. Jeg har en yoshimura potte op min sv 650 K7. er der nogen der ved hvor meget sådan en karl larmmer ? og kan enhver MC rep. måle det på 2 minutter med en måleting. Det ville være lidt lamt at køre til sverige for at få at vide at den larm 2 db for megt ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sv 650 decibel ?
  • #1   2. aug 2009 Hvorfor ikke bare smide std potte på. det tager da ikke lange tid. også slipper du også for riskoen:-)

    god tur. er slet ikke misundelige;-)


  • #2   2. aug 2009 Og så få lige oprettet din SV'er ;o)

  • #3   2. aug 2009 Ingen problem.. Jeg kørte med DB killer på sturup med min udst... Den tog jeg ud efter 2 pas fordi den larmede for lidt i forhold til de andre smiley

    Du kan roligt tage derop.


  • #4   2. aug 2009 Der er adskillige tråde om dette emne, men et hurtigt svar. Der måles på Sturup ved forbikørsel i en afstand af 10 meter. Grænsen er 95dB. Jeg kører selv Ducati 999s med fuldstændigt åbne potter (helst system ikke slip-on, lydniveau ved stilstandsmåling 102dB) og jeg har ikke haft problemer af nogen art på Sturup.

    Tag dB killere med for en sikkerheds skyld, men jeg tvivler på du får brug for dem.

    Rigtig god fornøjelse, og pas på ........ det er stærkt vanedannende.

    JLL


  • #5   2. aug 2009 UPS lige et PS - det nytter altså ikke at du får lavet en måling hos en MC-Mekkker, der typisk vil måle den ved stilstand (som de lovmæssige støjkrav jo måles) - så spar dine penge til det, og invester i et par dB killere i stedet.

  • #7   2. aug 2009 Så er den ged vist barberet ;o) - fed dokumentation, og så er det noget kortere end 10 meter der måles på.

    JLL


Kommentér på:
Sv 650 decibel ?

Annonce