{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.959 visninger | Oprettet:

ETU forsikring {{forumTopicSubject}}

hejsa.

har alle mine forsikringer hos ETU forsikring, men efterhånden har jeg hørt lidt dårlige ting om dem, så ville høre om der er nogen som har været ude for uheld og skulle ha noget dækket hos ETU??.. hører gerne positive og negative oplevelser!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ETU forsikring
  • #1   2. feb 2010 jeg har min cykel forsikret der, og den blev stjålet sidste år, og fundet igen ødelagt for et større beløb, den blev reppet uden problemer.
    dog når man har kontakt med dem, har de ikke styr på en skid, og man skal ofte selv ringe tilbage flere gange(de ringer nemlig aldrig som de lover)

    kort sagt, de dækkede som de skulle, men servicen er hvertfald ikke i top.


  • #2   2. feb 2010 Jeg er ligemed på en lytter, har bilen og indbo forsikret hos ETU, har dog ikke haft brug for erstatning endnu,,,,,,,, Heldigvis.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #3   2. feb 2010 Jeg har MC, indbo og fritid/ulykke hos ETU.

    I sommers kom jeg til skade med hofte/bækken og indtil videre har de været helt fremme i skoene med hensyn til råd og vejledning - og det er troda alt dem der i sidste ende skal betale, i fald jeg bliver erklæret en vis grad af invalid.

    Det skal lige siges at ETU ofte bruger eksterne assurandører, så den der sælger forsikringer er ikke den samme som skal yde dig service, selvom min kontaktperson dog har været super hjælpsom.

    Jeg har KUN rosende ord til overs for dem...


  • #4   2. feb 2010 Jeg har også ETU, og har også kun gode erfaringer indtil videre. Jeg har hørt en del negativt om dem, men jeg ved ikke hvor begrundede de er. Eneste lille minus er, som Peter også nævner, at de ikke er så gode til at melde tilbage, som de lovede.
    Jeg havde Fair før, hvor jeg blev taget godt og grundigt i røven, så ETU skal lave meget rav i den, før jeg skifter.
    Deres priser på mc og bilforsikring er i øvrigt en hel del lavere end de andre store forsikringsselskaber, i hvert fald for mit vedkommende, og jeg er elitebilist.


  • #5   2. feb 2010 ETU har jeg ikke haft andet end dårlige erfaringer med..
    Først laver de fejl på felj ang. præmierne, og da de endelig får det rettet til den lovede præmie, så er dækningen pludselig mere end halveret!! smiley >:@
    Da jeg så efter forhandling med assurandøren ENDELIG får tingene på plads (der er på daværende tidspunkt gået over et halvt år!), gik der ikke ret lang tid, før jeg blev påkørt bagfra i et harmonikasammenstød, og her startede slagsmålet med ETU så for alvor..
    Af juridiske grunde må jeg ikke give nærmere forklaring, men her godt og vel et år efter jeg har opsagt alt samarbejde med dem, har jeg stadig ikke fået erstatningen for bilen, og jeg har nærmest opgivet at holde styr på papirfloden fra min advokat og FDM..

    ETU?? NEJ TAK!!!


  • #6   2. feb 2010 mange tak for svarene. har godt nok også kun gode erfaringer med dem, men har jo heller ikke været ude for uheld 7-9-13. men havde bare læst det her : http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Aabenraa/2007/04/23/070735.htm?wbc_purpose=updatehttp%253A . og ville være ked af og stå med en ødelagt mc også de ikke ville til lommerne. men håber på at høre flere oplevelser med ETU.

  • #7   2. feb 2010 har min bil hos dem da de er billigst, har dog har en lille uheld hvor en kørte ind i mig dog skete der kun en meget meget lille ridse jeg anmeldte det men den anden nægtede og så gad jeg ikk gøre mere ud af det, men der var de ellers klar til at hjælpe.

  • Jacob H
    Jacob H Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   6. jan 2015 Alle forsikringsselskaber laver fejl og brøler, sådan er det bare!!! Og alle selskaber har klager og utilfredse kunder.
    Jeg har været forsikret i ETU i 8 år nu og har haft 6 skader, på bil hus og ulykke, har fået mere end forventet hver gang.
    God service og ubeklagelig behandling.
    Har haft alm brand , tryg og Topdanmark, her har jeg der imod kun negativt at berette ved skader!!!

    Så ?? herfra mht ETU.


Kommentér på:
ETU forsikring

Annonce