{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.697 visninger | Oprettet:

Lån af MC et par måneder {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Som nogle af de ivrige forum-læsere her på motorcykelgalleri vil vide har jeg oprettet en tråd - se denne:
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=133641
og denne tråd her er resultatet af de svar jeg fik.

Min situation er at jeg sidste år fik stort kørekort til MC og at jeg for tiden går på højskole i Hillerød. Jeg er 23 år gammel og ønsker inderligt at have mulighed for at vedligeholde min køreevner til MC, samt nyde en tur på MC når vejret tillader det. Jeg har pengene til en MC til ca. 40000, men da jeg skal ud at rejse til sommer og ikke har mulighed for opbevaring/parkering af mc i et sikkert område da jeg flytter til kbh igen derefter ønsker jeg ikke at kaste mig ud i køb. især fordi det bliver første gang jeg kommer til at handle mc + usikkerheden omkring at komme af med mc igen inden rejse + forsikring m.m..
I perioden marts til maj (hvis vejret tillader det) kunne jeg virkelig gerne tænke mig at komme ud at køre lidt mc og skriver derfor dette indlæg for at høre om der er nogen som er villig til at låne deres mc ud i den periode, på trods af at det er sæsonstart smiley Men tænker at der nok er nogle som ikke har lysten, mangler penge eller på anden måde ikke benytter eller har brug for mc i den periode. Jeg betaler gerne selvrisiko i depositum og et aftalt beløb for leje af mc. Alle oplysninger om mig gives gerne. Jeg bor pt. på højskole i Hillerød, er 23 år gammel, i øvrigt en forsigtig trafikant og fornuftig person generelt.
Jeg søger en mc som suzuki sv650s, gsf bandit, gs500f - honda cbr f2/f3 e.l. Noget i den stil og i den størrelse, dvs. max: 650-700 ccm.
Helst en mc som er driftssikker og nem at håndtere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lån af MC et par måneder
  • #1   8. feb 2010 så køb en cbr 600 f2... fin en der ser og virker fornuftig... Du vil aldrig tabe lige så meget på den som én skruzuki sv650...

    bare mine 25 øre... vil du køre mc så køb da én... hvis du har pengene og økonomien til vægt afg. forsikring... almindelig service og benzin...


  • #2   8. feb 2010 kan desværre ikke hjælpe dig med lån af mc, men hvis du mangler et sikkert sted af have en mc parkeret kan jeg måske godt hjælpe.

    Har selv en mc parkeringsplads til 85 kr om mnd tror jeg det er jeg giver, i en aflåst garage hvor den kunne stå tørt og sikkert. Skriv lige hvis det kunne have interresse så skaffer jeg dig telefonnummer dertil.

    Det er forresten i Kbh SV tæt ved valbyparken


  • #3   8. feb 2010 jeg kan godt finde dig en cykel til omkring 35000 kr den bliver så indreg i dit navn og du betaler vægtafgift og forsikring , når du har kørt de 3 mnd køber jeg den for 25000 kr .
    leje en anden mands cykel og køre i hans forsikring er nok ikke smart , det koster jo mere end selvrisiko hvis du chrasher, og det er ikke lovligt.


  • #4   8. feb 2010 Ellers kan du da få den opbevaret hos et mc-værksted eller lign når du skal ud og rejse.
    Jeg tror ikke du skal regne med at kunne låne en.


  • #5   8. feb 2010 køb da en cykel.. du skal ud og købe en til 40k.. det er begrlnset hvor meget du kan tabe når vi er nede i de prislejer..

    hvis du skal leje en så tvivler jeg på der nogen der gider leje en cykel ud til under 3000-4000 om måneden, og efter blot 3 måneder har du tabet 10k...

    og helt seriøst hvis der overhovedet er nogen der gider leje sin motorcykel ud så er den sikkert så dårlig/grim osv at man ikk gider køre på den..


  • #6   8. feb 2010 mc centeret i Hillerød lejer cykler ud på dags eller uge basis.

  • kristian n
    kristian n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 42
    #7   8. feb 2010 Har læst din tråd, og synes det er et interessant foretagende du har gang i. Der er mange måde at gøre det på. Der er mange finanskrise tilbud pt., så helt sikkert kan du gøre et godt køb nu, og sæsonen er langt fra færdig når du vil sælge, hvis du altså ikke er blevet så glad for mc'en at den bliver gemt til hjemkomsten. Stod jeg i situationen havde jeg købt en ældre (80-90) japser på 600-1000ccm, til max 15000, og kun fået ansvarsforsikring på den. Så skal det være et meget ringe køb, hvis du taber 10kg derpå! Også hvis den ikke kan sælges igen, kan Jan hjælpe billigt til du kommer hjem, den falder ikke i pris ved årsskift som nyere modeller.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #8   9. feb 2010 Jeg skal kun bruge min SV'er et par dage efter 1/3 - så kommer den ind og stå indtil 13. maj uanset hvad, så at låne / leje den ud kunne sagtens komme på tale.

    Den er dog en smule udenfor kategori...

    Smid mig en privat besked hvis det har interesse...


  • #9   9. feb 2010 Helt seriøst Sajmon, koncentrer dig om hvad du har gang i! Du ved hvad jeg mener!! smiley

Kommentér på:
Lån af MC et par måneder

Annonce