{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedømmelse af Sigma mc
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #1   19. feb 2010 Jeg kender dem kun som tøjbutik - der er de fine.

    Jeg har aldrig hørt noget skidt om dem som værksted, så prøv du bare lykken.


  • #2   19. feb 2010 Dem har jeg nu heller aldrig hørt skidt om.

  • #3   19. feb 2010 Har mødt et par københavnere der kørte turen hver gang fordi de var meget tilfredse. Har selv fået et enkelt service udenproblemer. ruller i øvrigt til fornuftige priser

  • #4   19. feb 2010 Et glimrende værksted på sydsjælland er Vordingborg MC. To rigtig dygtige mekanikere, og man kan tage en kop kaffe og få lov at gå i fred hvis det er det man vil. De er også behjælpelige når det er det man ønsker.

  • #5   19. feb 2010 jeg kan ikke li sigma. skulle bestille dele hjem til den gamle rs50 og de ville ringe når varene kom. de ringede aldrig og tog derud efter et ½år for at hører om det var kommet. ja de havde det liggende i 3månedere hmm

    syns de er meget ringe. syns ikke der er styr på det. skulle også have noget værktøj til mit forhjul på r6eren og vi snakkede om det og jeg viste og fortalt præcis hvad jeg skulle bruge og så cheften siger jeg skal have en 19 stjerne/gaffel nøgle. men skulle bruge en "bolt" der skal ind i hullet.

    find et andet sted. har droppet sigma helt. dårlig service og ikke seriøse med deres ting, mere hans road racing han går op i.

    mvh Paw


  • #6   20. feb 2010 Har været nede hos sigma og fået rullet min og købt lidt forskelligt. Rene er flink at snakke med og virker seriøs. Kvinden dernede har også været meget service mindet og har holdt de aftaler jeg har lavet med hende. Så jeg har ikke noget dårligt at sige om dem.

  • Lennarth N
    Lennarth N Tilmeldt:
    jun 2005

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 57
    #7   20. feb 2010 Nu bor jeg i ringsted, og jeg vil ikke sætte min ben der igen. Ligesom Brian k skriver, man føler sig bestemt ikke velkommen i butikken. Enden skal man købe for en million ellers kan man skride. Bare min mening...



  • #8   20. feb 2010 Lennarth N : Præcis det samme her! Arbejder også ved ringsted og brugte dem kun fordi det var tæt på.. Men du rammer præcis det jeg mener.

  • #9   20. feb 2010 SIMPELT hen den største skod butik på sjælland efter min mening..Nå nej fik god service da jeg købte en ny ducati monster til 135 kilo (:..Har aldrig prøvet før at man ikke må komme ind på værkstedet, simpelt hen adgang forbudt for folk..Ligger ikke fem flade øre i den butik mere, før hende Charlotte er sparket langt væk...

  • #10   20. feb 2010 Som en del andre vil jeg heller ikke sætte mine ben i den biks mere. Det er den kvindelige del af foretagenet som ødelægger oplevelsen. De overholder ikke aftaler samt pådutter folk nogle påstande som ikke er korrekte , muligvis fordi de ikke ved hvad de snakker om eller har gidet sætte sig ind i sagen.

  • #11   21. feb 2010 Samme oplevelse som andre - man føler sig slet ikke velkommen i butikken hvis man ikke lige står med et bundt pengesedler til en MC.

  • #12   21. feb 2010 Hej alle.
    Der er vist både et par plusser, men alt for mange minusser.
    Jeg tror jeg finder et andet værksted at bruge, for jeg ved ikke nok om det selv, så jeg skal bruge en reel mekaniker.
    Tak for jeres mange indlæg, fedt at hører jeres erfaringer.


  • #13   21. feb 2010 c"-) Det er vel et spørgsmål om smag og behag. Hvis man har haft en positiv oplevelse, svarer man positivt og vice versa.

    Har været i Sigma en gang og sætter ikke min ben der mere - ergo havde en meget dårlig oplevelse af butikkens kvindelige islæt..
    Har fundet en "lille" forretning i postnummeret 4200, hvor jeg altid har fået en helt reel behandling og intet er blevet skjult eller overdrevet for mig.
    Han er reel med priser og jeg har aldrig oplevet pludselige forøgelse i prisen pga. uforudsete....



  • #14   14. apr 2010 Kan absolut ikke anbefale stedet. Har lige hentet min motorcykel idag efter et alm. service. Jeg aftalte med Rene, som er mekaniker dernede et prisoverslag på 2000 inkl moms efter Rene havde set på den. Han mente at bagbremserne skulle skiftes.
    Da jeg skulle hente cyklen var regningen 2800,- dvs. næsten 50% over prisoverslaget og bagbremserne var ikke skiftet.. Kvinden, som jeg formoder hedder Charlotte, blev stikfornærmet da jeg påpegede regningen. Absolut sidste gang jeg sætter mine ben i den forretning. KAN IKKE ANBEFALES


  • liselotte m
    liselotte m Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #15   16. apr 2010 Til Henrik O.
    Først vil vi takke dig for at benytte vores værksted, derefter vil vi gerne komme med et indlæg til din bedømmelse af os. Du fik rigtig nok et OVERSLAG på 2000,-. Efter vi får motorcyklen ind på værkstedet viser det sig desværre at din motorcykel er i en dårligere stand end først antaget, hvilket ikke var til at se på den umiddelbart. Da Rene gennemgår din motorcykel i forbindelse med det lille service der er udført viser det sig gangske rigtigt at bremseklodserne bør skiftes, kæden bør også skiftes og din baglygte pære ikke kan sidde fast, idet der tidligere er lavet noget "fusk". Ydermere viser det sig at tændspolen på cylinder 2 ikke sidder fast og ikke kan, uden denne bliver skiftet. Alle disse ting bliver du gjort opmærksom på undervejs i forløbet, men ønsker dog ikke at få gjort det udbedret, hvilket er din egen sag og beslutning som vi helt og holdent respekterer.
    Der hvor filmen nok knækker hos dig Henrik og din hustru/kæreste er at vi på regningen har noteret disse fejl / mangler og du vil gerne have en regning, hvorpå dette ikke er nævnt, da du skal til at sælge din motorcykel.
    Til dette bliver der svaret af undertegende at det kan vi ikke gøre da vores værksted/butik herefter vi komme til at stå i et dårligt lys hos en evt. ny ejer, når han/hun kan se der lige er blevet lavet service og der er alle de fejl.
    Der hvor jeg blev "stikfornærmet" er når folk prøver at snyde og lyve sig til noget der ikke er rigtigt.
    Så til alle der måske kunne være interesseret i at købe Henrik Olsen's GSXR750R, årgang 1998, der har kørt 30.000 km, vær lige opmærksom på disse fejl og mangler. Måske han "glemmer" at fortælle om dem når i kikker på den.
    Iøvrigt er jeg helt klar ikke den person der gider beskæftige mig med at kommentere alle indlæg, men dette her gik over stregen.
    Med venlig hilsen
    SIGMA MC
    Liselotte og Rene


  • #16   19. apr 2010 Hej Lise-lotte,
    Jeg bliver nød til at kommentere dit indlæg. Allerførst så er jeg da glad for at du er herinde på forummet. Derved kan du også se, at jeg ikke er den eneste utilfredse (tidligere) kunde hos jer. Det kan jo så kun virke til, at i får en bedre kundebehandling, og I lærer dette ud fra de erfaringer som folk har oplevet hos jer.
    For det andet går jeg ikke i salgstanker. Jeg må samtidigt oplyse, at du ikke kan finde cyklen til salg nogen steder, idet den netop ikke er til salg!! Så ved ikke helt hvor du har det fra.
    Dernæst har du ikke forklaret hvorledes et overslag på 2000 kan blive til 2800 uden der er lavet noget ved den udover alm. service. Så ved ikke helt hvad jeg har fået for de 800kroner og dermed mæsten 50% over tilbudsprisen.
    Yderligere kan jeg konstatere, ud fra denne tråd og andre tråde, at ting pludselig er defekte hos jer og derved trænger til udskiftning?? Jeg er åbenbart ikke den eneste som har oplevet dette.
    Vedr. faktura så var jeg utilfreds over at få en håndskrevet regning, istedet en faktura fra en printer. For mig virker sådan en regning bare mere rigtigt end en håndskrevet regning.
    De ting som måtte være i vejen med en motorcykel bør også oplyses skriftligt således der ingen tvivl er om evt. fejl. Heller ikke dette kunne lade sig gøre. Om I evt. var bange for om jeg vil rette henvendelse til en anden mekaniker med de påstede fejl må stå hen i det uvisse.
    Til sidst kan jeg kun konkludere, som jeg skrev i starten, at jeg ikke er den eneste utilfredse kunde, ligesom der er flere utilfredse kunder end tilfredse kunder.


  • #17   17. jun 2010 Jeg har INTET imod SIGMA MC ! Altid flinke og hjælpsomme, mine forældre købte to maskiner samme dag, de var ude med dem og det hele. Kommer der jævnligt stadigvæk smiley Så for mit vedkommende er jeg helt tilfreds med dette værksted og kan godt anbefales

    Mvh.
    Mark.


Kommentér på:
Bedømmelse af Sigma mc

Annonce