{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

Fed oplevelse! {{forumTopicSubject}}

Sådan! syntes lige jeg vil dele min begejstring jeg oplevede tidligere i dag.

Min gravide hustru og jeg var inde og kigge på 4 hjulede-terrængående baby transportere inde ved enghave plads i kjøbenhavn.
Efter hvad der føles som en menneskealder men som nok mere var en times tid, i baby butikken med den ene chokoplevelse efter den anden over prisniveauret på sådan noget babyudstyr, begav os hjemad.

Efter ca. 300m med dyb depression over udsigten til en rødglødende pengepung de næste mange måneder med indkøb af div. baby ting skete der noget. Jeg hørte en svag brummen i baggrunden, kunne det være, måske er det en - nej jeg skød tanken ud af hovedet igen og fortsatte i min dybe depression videre hen af fortorvet sammen med hustruen. Hun havde selvfølgelig på ingen måde taget notits af mit kropssprog der skriger af smerte over mine forestillinger om økonomisk ruin de næste mange, mange - mange! - måneder og fortsætter selvfølgelig ufortrødent med en endeløs strøm af ord om den ene baby ting vi skal have/bruge efter den anden.

Men nu hører jeg den svage brummen igen og tænker "hov! er det bare mig eller er det virkelig en..." længere nåede jeg ikke at tænke før en Blå Suzuki V-Ström passere forbi på enghavevej kommende fra Enghave Motor. Væk var mine tanker om økonomisk ruin og dommedag, hvorefter jeg hopper op og peger som et andet lille barn mens jeg i en bestemt tone siger "SE SKAT! en motorcykel"
Min hustru stoppede talestrømmen kort og kiggede sagde "ja", hvorefter hun hurtigt genoptog "samtalen" igen med en lind strøm af ord. MEN!!!!

Og nu kommer pointen, hold kæft det syn gjorde mig glad, for det mindede mig sku om at jeg snart selv kan hive Banditten frem fra vinterhi og begynde at køre igen. Efter denne oplevelse var alle bekymringer om økonomisk ruin væk og jeg var i stand til at deltage aktivt i talestrømmen fra hustruen. smiley

Så tak hvem der nu end kørte på den Blå Suzuki V-ström på enghave vej i dag, Lørdag d. 6 Marts, omkring kl 12:00.
Du reddede min dag smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fed oplevelse!
Kommentér på:
Fed oplevelse!

Annonce