{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

ZZR 250 {{forumTopicSubject}}

Goddag.

Den GAMLE Ninja 250 - altså ZZR 250 - hvad synes folket om den? Jeg har set en forholdsvis billig en (~18500kr så vidt jeg husker), der så fin ud, og ikke havde kørt så langt.

Men er der en grund til den billige pris? Stumper er dyre, måske? Eller er den bare noget sløv?

Synes at have læst mig frem til at det er den samme motor som i de nyere 250R'ere.

Pros/cons ved denne cykel - fyr løs!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ZZR 250
  • #1   29. mar 2010 Det værste ved den var, at den, så vidt jeg husker, kostede 85.000 fra ny! DET var mange penge dengang!
    Men så vidt jeg husker, fik den en rigtig god kritik i testerne! MCTC havde den til test, kan jeg huske!
    hvor meget, den passer med den nye 2Baby-ninja" ved jeg ikke!


  • #2   29. mar 2010 Kender ikke noget til cyklen.

    men kan sige med sikkerhed at det Ikke er den samme motor.


  • #4   29. mar 2010 Nyprisen er i og for sig ligegyldig. Jeg har set den til 18500kr(ca), i den rigtige ninjafarve. Tænker bare, om det ikke er den optimale begyndercykel? hvis der ikke er noget i vejen?

    Har dog læst i div. youtube kommentarer at den er "møglangsom". Men det kommer jo an på, om vedkommende kører busa til dagligt..


  • #5   30. mar 2010 det er sikkert en fin begyndermaskine, men det der er med de små maskiner under 600ccm, de hurtigt bliver kedelige og føles langsomme, det gode er dog at de er billige i indkøb og forsikringer.
    - et gemmengående godt råd er; Hvis du har råd til at invistere i en brugt 600ccm maskine og få den droslet er det nok det bedste som begynder.
    - Ellers er en billig 250ccm fin fin fin begynder bike, og prisen på 18 er sikkert fin pris.


  • #6   30. mar 2010 Donatello: Det er præcis samme motor i Ninja 250R som i den ældre ZZR250 og GPX250r.

    Sammenlignet med den nye 250'er, så er ZZR250 en langt bedre bygget MC. Aluminiumsstel, flot lak, bagagekroge og pæne svejsninger. Altså en meget flot finish på den gamle model. Den har også en fysisk størrelse og design der skjuler dens motorstørrelse. Det kan nogen godt lide.
    Rent mekanisk er der ingen problemer ved den, og reservele er også til at finde.

    Farten i sådan en 250'er er nu rigeligt til en begynder. Jo jo da, den er ikke stærk hvis man vil køre med passager, men på en snoet vej kommer den frisk igennem svingene, og den er let at bruge og føle sig tryg ved.

    Så ud og prøv den.


  • michael c
    michael c Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   30. mar 2010 hey..

    tror det er den samme maskine vi har kikket på..
    syn også selv det er lækker men tænkte på om du har snakket med forhandleren om hvorfor den lave pris...



Kommentér på:
ZZR 250

Annonce