{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan du bøje et rør !!
  • #1   8. apr 2010 man "bøjer" ikke rør ,medmindre man er inkompetent ! smiley man bukker dem , men hvad er det for rør du vil ha bukket ? hvis det er til forrør vil jeg foreslå dig at finde en der kan svejse nogle bøjninger sammen for dig (Med en tig svejser) vil du selv bukke noget , skal du bruge ilt og gas og en simpel metode der hedder 2xdia frem og 1xdiat ilbage så skulle det komme til at passe .

  • #2   8. apr 2010 Ved ikke om det er noget der kan bruges, men tager op til 2" rør:
    (link fjernet)


  • #3   8. apr 2010 Sådan et bukke værktøj du linker til dur ikke til den opgave du beskriver. Det er helt fint til rør med masser af gods i, men rør som du skal bruge til udstødning skal være tyndvægget og vil dermed blive mast flat. Som sagt tidligere så køb nogle bøjninger og få den svejst sammen (tig). Derefter igang med at fjerne svejsninger og slibe og polere. Skal du bruge bøjninger og rør kan jeg muligvis hjælpe dig..

  • #4   9. apr 2010 Mange tak for jeres tilbagemeldinger.
    Da jeg ikke er en ørn til at svejse, og m,ed fare for at ende med samme resultat som jeg har nu, tror jeg at jeg vil prøve at søge efter en "fagmand" der ved hvad han har med at gøre.
    Hvis der er en der kender et sted hvor jeg kan henvende mig, vil jeg gerne høre fra jer...

    Mvh. Kenneth


  • #5   9. apr 2010 prøv at søge her på Mcg hvis ham i indlægget ovenover er for langt væk.

Kommentér på:
Kan du bøje et rør !!

Annonce