{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Shoei VS. Shark, Samt CLOVER spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Goddag mg

Jeg skal til at købe udstyr.
Står og kikker på de nye 2010 modeller af hhv. shark og shoei. Kan jeg høre nogle af jeres erfaringer med de mærker?

Samtidig skal jeg have en "sparkedragt". Og har kikket meget på det italienske mærke clover. Nogle som kender noget til mærket?


Mvh. Ph.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shoei VS. Shark, Samt CLOVER spørgsmål
  • #1   12. apr 2010 hjelm det skal du selv ud og prøve

    clover kender jeg ikke rigtig, jeg gik i stå ved dainese


  • #2   12. apr 2010 Kvalitetsmessigt er begge hjelme i top. Kører selv med Shark og er superglad for den.

    MEN som Dækmand skriver, så når det gælder hjelme og andet MC tøj så SKAL det prøves på.

    At en Shark Hjelm passer perfekt til mig kan sagtens betyde at den sidder elendigt på dit hoved... Sådan har jeg det f.eks med Arai... Skide gode hjelme, men passer bare på ingen måde til mit hoved..


  • #3   12. apr 2010 lige præcis som Jim K siger, jeg valgte en shoei xr1000 fordi den sider godt på mit æg, schuberth og arai som eksempel sad bare ikke godt.

    Jeg har købt et komplet sæt fra Clover hos motoduc, handsker skjold dragt osv og det passer mig efterhånden fint, kvaliteten skulle være rigtig fin til prisen har jeg fået afvide fra flere, det kan jeg ikke selv konkludere da det er min første sæson men jeg er rigtig tilfreds smiley


  • #4   13. apr 2010 Clover - er ganske udemærket kvalitet - ring til Motoduc i Bagsværd - God service og kyndig vejledning.

    Passer du ikke standard størrelserne er en skræddersyet nok at foretrække.

    Mvh
    Thomas E


Kommentér på:
Shoei VS. Shark, Samt CLOVER spørgsmål

Annonce