{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gs500 med Honda CBR 600 RR kåbe
  • #1   28. apr 2010 Alt er jo muligt. Om det er ok ved jeg ikke, men kunne forestille mig at komplet kåbe fra anden cykel ville udløse ordet: "Identitet-skift" hos de kære told & skat. Det koster som regel noget smiley



  • #2   28. apr 2010 nej - motoren bliver jo ikke skiftet? det er jo ikke udseendet der har hestekræfterne?

  • #3   28. apr 2010 Har du overhovedet undersøgt hvad sådan en kåbe koster? Hvis du skal have en sprit ny kåbe, kan den sagtens koste langt mere end 10kg, og i sidste ende bliver din gs500 bare en cykel, hvor de 2 vidt forskellige designs ikke rigtigt matcher hinanden.

  • #4   28. apr 2010 så vidt jeg ved er bagstellet fast på en GS500, så bagenden kommer til at sidde lidt lavt i forhold til en CBR. Hvis du skal lave den om foreslår jeg at du finder en brugt racerkåbe, har set dem til salg ret billigt, bl.a. her inde. De billige kåber er lavet af glasfiber eller noget tyndt kina-plastic, men det virker næsten for fjollet at investere i dyre originaldele når man alligevel skal til at skære i dem osv.

    Og husk at der også skal sæder til - og find lygterne brugt, de koster kassen fra ny af.


  • #5   28. apr 2010 | Iversen |

    Identitet skift har ikke kun noget med motoren at gøre... Kåbe delen er skam en del af dens "identitet"

    Om de gider gøre noget ud af det er måske tvivlsomt, men ring og hør dem.


  • #6   28. apr 2010 Nå ja og så tror jeg styret på en GS500 sidder noget højere end på en CBR600, så der skal du også enten skære i kåben eller finde nogle lavere clipons.

    Men hvis du gør det, så husk at smide billeder op smiley


  • #7   28. apr 2010 her er en der har gjort noget ligende med en ducati. om man kan lide ell ej er vel en smags sag. det kommer nok til at se sjovt ud..

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=72845




  • #8   28. apr 2010 Du kan i princippet smide en Gold Wing 1800 kåbe på, uden at tolderne vil gø af det!
    I de glade 80'ere var det meget populært, at ombygge sin CB 900 / 1100 om til CB 1100 R modellen med uorginale kåbe og tank/sæde kit!
    Så byg du bare, du skal blot huske, at det skal sidde fast og styrudslaget må ikke begrænses!


  • #9   28. apr 2010 Nu skal i passe på dem der mener det ikke er identitet skifte.
    fordi danmark er et MEGET mærkeligt land når det kommer til ombygninger.

    i min Golf 4 1.8 må jeg gerne smide en golf 4 1.8 Turbo motor i, uden at betale noget, skal kun uplyses på reg attest så forsikring og sådan også bliver involveret. MEN jeg må ikke tage turbo modellens bremser og sætte på ( 288mm ) kontra mine 280 mm skiver. SÅ bliver det identitets skifte, men det gør det ikke med motoren smiley har undersøgt det.

    og der er nogle Toyota Mr2'ere som bliver ombygget til Ferrari 355, med et kæmpe bodykit, og selvom ALT andet er toyota mr2, koster sådan en ombygning næsten 100.000,- danske kroner i det såkaldte IDENTITETS afgift smiley

    men du kan jo spørge skat hvornår de mener den skifter identitet.


  • #10   28. apr 2010 mine eksempler er selvfølgelig fra biler, det var mest for at sige at man aldrig skal vide sig for sikker smiley

    held og lykke med det alligevel.

    mvh. Andreas


  • #11   28. apr 2010 det tror jeg kommer til at se rigtig åndsvagt ud.

Kommentér på:
Suzuki gs500 med Honda CBR 600 RR kåbe

Annonce