{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Hjælp er min motor smadret. {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen igår fik jeg kørekort til min suzuki gsx-r 750w fra 93. Det var jo dejligt. Men så efter igår da jeg havde været ude og køre hele dagen uden nogen problemer kom jeg hjem og slukkede cyklen. =)

Så ville jeg ud og køre idag i det dejlige sommervejr Men så kunne Hun sq ikke starte piv. Den kunne simpelhen ikke slæbe motoren rundt. Det viste sig så at min benzinhane som er vakum styret er gået i stykker og benzinen er løber i kaburatorende hele tiden hele natten og mine svømmere i kaburatorene har åbenbart hængt eller noget det resulterede så i at benzinen er løbet i cyllinderne og ned i olien. Fik så tømt alt olien/benzinen af i motoren. Nu er der bestilt rep sæt til min hane men er så pisse bange for om min motor er i stykker når jeg for den samlet igen med ny god olie og filter osv. Fordi pludselig startede den før jeg vidste benzínen var i olien men den sagde ingen mislyde jeg opdagene der var noget galt fordi det stod ud med benzin/olie fra motor et sted. er der røget en pakning eller noget eller er der en overtryks slange eller noget.. Håber på positive indput fra jer af. er så ked af det lige fået pappet og ny bygget cykle =(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp er min motor smadret.
Kommentér på:
Hjælp er min motor smadret.

Annonce