{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.902 visninger | Oprettet:

Forsikring med friskade ? {{forumTopicSubject}}

Har lige nu Tryg forsikring hvor jeg har som elitebilist har en friskade og dermed ikke stiger i præmie ved evt uheld.
Jeg er dog blevet ret trætte af dem så overvejer at skifte......

Nu gider jeg ikke ringe rundt til samtlige forsikringsselskaber da man jo tit skal igennem samtlige ens forsikringer før de kan komme med en endelig pris....

Hvilke andre forsikringsselskaber kan man få friskade ved ? - og er det nogen i vil anbefale ?

Som jeg læser nogle af de andre tråde i forum så er der også forskel på hvordan ens betingelser er hvis man gør brug af en sin friskade f.eks. med hensyn til stigning i selvrisiko, kun 1 friskade mv.
Så input til hvad man skal være opmærksom på i den forbindelse er også meget velkommen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring med friskade ?
  • #1   30. jun 2010 Topdanmark Forsikring

    Det hedder bil unden bonus tab

    Friskade er en tillægsdækning som man tegner på bilen, den dækker nedfaldende genstande, sten slag osv. og har en lav selvrisiko...

    Jeg tror efterhånden at man kan tegne friskade på sin bilforsikring i alle selskaberne..

    Kasper


  • #2   30. jun 2010 Kan varmt anbefale Nykredit forsikring. Har selv lige skiftet til dem. Har brugt Codan før.

  • #3   30. jun 2010 IF
    dem er der ikke problemer..


  • #4   30. jun 2010 Har altif haft Tryg uden bøvl, men fik for nyligt et tilbud fra Alka det lød ok men der var sådan set ikke noget sparet. Samme betingelser med friskade osv. osv. Sidem hen tegnede jeg en forsikring på bilen (Civic 2008 sport) hvor der er 0 kr. i selvrisiko, så uanset om det hedder Bilka bule eller stenslag ja så koster det gratis *S* Meget betryggende

  • #5   30. jun 2010 jan. det tror du selv på? alka er en stor omgang hønsenumser. de aner o og en skid om noget og parker du bilen og kommer tilbage fra fakta ogdin bil har en F16jager i røven ja så erklager skaden for 50/50... har haft dem og skifter ikke tilbage...

    mine forældre har haft dem i over 10år og aldrig brugt dem man da der så kommer en stor ting-skade pga vand i kælderne som løber op i 50.000kr ja så er alka væk og peger fingre af kommunen. og kommunen peger på alka. og alka gider ikke køre en sag mod kommunen så mine forædlre har selv punget ud for alt i denne sammenhæng... så alka ej det tror jeg ikke jeg skal havde mere...

    men lokalforsikring er ikke et kan bedre...

    jeg tror ikke på der findet et forsikringsselvskab der er "ordeligt" så jeg førhøre mig om tilbud 1gang om året og finder jeg noget billiger så skifter jeg men pt holder jeg mig til GF pga .prisen


Kommentér på:
Forsikring med friskade ?

Annonce