{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

jakob skov i
jakob skov i
Tilmeldt:
26. jan 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 23

Cagiva Mito ?? {{forumTopicSubject}}

Nogle der har efaringer angående Cagiva Mito?
overvejer den meget som min første MC, bare til spas og sjov smiley og den passer lige til mit budget smiley

Har hørt den skulle have ret gode køreegenskaber og er rimlig hurtig af en lille 125 ccm.

hvad siger i? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cagiva Mito ??
  • #1   20. jul 2010 Hej Jacob...

    Min x's bror havde en Mito..
    Den havde det med, at sætte sig i stemplet..Og selv om han kostede en del mønt på den.. (Nyt stempel mv) hjalp det aldrig..

    Det kan selvfølgelig havde været en "mandags model"..

    Meen.. Ellers er den da "sød nok".. Af en WannaBe Duqati at være.. c",)

    Lykke til med dit valg...

    Mvh. Rass


  • jakob skov i
    jakob skov i Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 23
    #2   20. jul 2010 mange tak for svaret! smiley

    Er der ellers nogle sports-modeller du kan anbefale mig, til nogenlunde samme budget?


  • #3   20. jul 2010 Puha...
    Det er jo nærmest relgion hahaha...

    Men en Honda CBR600F tager man aldrig fejl af..

    Men prøv at søg i forummet, der er rigtigt mange der har spurgt netop om det samme.. Så får du en masse svar med det samme.. c",)

    (Ellers køb en baneged.. Og få racet ordentligt ud.. Inden du bevæger dig ud i det virkelige liv.. Så har du både erfaring og kommer aldrig på alm. vej igen..) *LoL*

    /Rass


  • #4   20. jul 2010 En rs125 var også et oplagt valg.. Det var også min første cykel. Men ja den lyder som en knallert, og stemplet skal skiftes sådan jævnligt.. Men køb en større cykel, som Rass' siger. En gammel cbr600 tager man ikke fejl af. Min kæreste havde en, den havde næsten rundet 100.000 km, men det var ikke at mærke på den. Det ligger i ca samme prisleje, og du får så meget mere for pengene..

    /Thilde


  • #5   20. jul 2010 Startede også på en mito. Og den har rigtig gode køreegenskaber.. og god at starte på da den ikke rigtig vejer noget.

    Og så har den jo et rigtig lækkert udsende.

    Jeg måtte også koste cyl og stempel på min. Tog ½ år at få hjem til Danmark, men har på fornemmelsen at det måske bare var værkstedet som var lidt langsom.

    Suzuki GSX600F er også nede i samme prisklasse. Så den kunne du også overveje.

    - Jan


Kommentér på:
Cagiva Mito ??

Annonce