{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Fil overførsler fra PC til TomTom {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har købt mig en Tomtom Urban Rider da den gamle Garmin Nüvi 350 Europa begyndte at gøre knuder under kørsel, har osse snart kørt mange tusinde km med den.

Dog kan jeg ikke finde ud af hvordan man laver en rute på pc og derefter smider den ind på tom tom.. Jeg ved der findes en Tyre Map program som man kan indstallere gratis - men kan bare ikke finde ud af at bruge den..

Nogen kloge herinde der måske kan give mig nogle tips? (modtages med kyshånd)

Jeg bruger rigtigt meget http://kort.netkvik.dk/ til at lave ruter men den kan måske ikke bruges til at overføre filer til tomtom??

Jeg har forsøgt at søge lidt i dette forum men synes ikke det giver nogle svar...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fil overførsler fra PC til TomTom
  • #1   4. aug 2010 Du kan endten brugere Tyre eller TomTom Home til og planlægge en rute... og lægge den på din Rider...

    Jeg bruger selv Tyre, og det er rimelig let at have med og gøre... og overførslen af ens rute er også rimelig lige til... Du skal finde ruten under Rejseplanlægning, når først den er lagt på din Rider...

    Husk på, at der er en begræsning på hvor mange vejpunkter du kan have på en rute, så er det en lang rute eller mange vejpunkter, skal du dele ruten op...

    Al planlægning i Tyre eller Home, er ikke garanti for, at Rider vælger eksakt samme rute, så sæt dine vejpunkter sådan, at den tvinges til og følge den.... Hvilket betyder du skal bruge flere end du normalt ville gøre...


  • #2   4. aug 2010 Evt. brug motorradplanner fra Louis, den er skide go' og har også forslag til ruter smiley

  • #3   5. aug 2010 Idet jeg takker for svarene, kan jeg sige at jeg har fundet ud af hvordan man overfører filerne fra Tyre Map til min nye gps TomTom Urban Rider, dejlig enkelt og nemt. Så skal der trilles ad de små sjove snoede veje....

Kommentér på:
Fil overførsler fra PC til TomTom

Annonce