{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

bagdæmper TL 1000 R {{forumTopicSubject}}

Kan det passe at man ikke kan finde en bagdæmper til under 3900. har kigget på forskellige mærker, men ingen laver modeller til under 3900.
kunne godt tænke mig at finde en bagdæmper der virker, har forholdsvis lav vægt ( Iforhold til den orginale KLODS) og hvor man ikke betaler for at den hedder noget sejt !
evt. brugt.

nogle der har en ide om hvor jeg finder sådan en?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bagdæmper TL 1000 R
  • #1   24. apr 2006 Fik bagdæmperen til min R6 modificeret hos Maxton i England for ca. 2500 kr. Så det var måske en mulighed hvis du ikke vil betale det en god bagdæmper koster smiley
    (link fjernet)

    Mvh. Rune


  • #2   24. apr 2006 vil gerne købe en "ok" bagdæmper, er bare pisse ligeglad med hvad den hedder. der må være nogle mærker som er afprøvet, og som ikke koster en arm.. syndes at 4000 er mange penge for de få kilo leg spare. jeg er ikke en så habil motorcykellist så jeg tror at jeg kan mærke forskel på en dyr og en orginal dæmper, så længe den er indstillet rigtig.

    så, modificeret er ikke en mulighed, da jeg mest tænker på vægt. men chekker lige siden ud

    Tak for dit indlæg.


  • #3   24. apr 2006 Så overgår det min forstand du skriver selv at du ikke tror du ville kunne mærke forskel på en original og en god dæmber ! Hvorfor så i alverden ikke spare pengene helt og lade være med købe nogen ny , kan du ikke mærke forslellen på en god og en billig kan du ihvertfald heller ikke mærke en eventuel vægt besparelse !

    Snakker vi Öhlins betaler du heller ikke kun for noget sejt ... Du betaler for et top produkt


  • #4   24. apr 2006 hej
    Kig evt. på ebay.de, der kan man ofte købe en brugt eller finde et godt tilbud på nye bagdæmpertil rimelige priser. kig efter wp, wilbers, øhlin de laver alle tre, meget gode dæmpere. god jagt


  • #5   24. apr 2006 hej jan

    har overbevist mig selv om at man godt kan mærke forskel på en cykel på 200 kg og en cykel på 180 kg.. mange bække små... derimod tror jeg ikke at jeg kan mærke om den hedder ohlins eller noget andet.


  • #6   24. apr 2006 Hej per.

    jeg vil prøve at søge lidt viderer på de mærker,
    tak for dit indlæg


  • #7   24. apr 2006 Jeg tvivler så på at du kan spare 20 kg på din bagdæmper!
    Jeg har en Suzuki GSX-R1000 K3 bagdæmper liggende og den vejer 3,1 kg...

    Mvh. Rune


  • #8   24. apr 2006 Jeg kan godt nok heller ikke forstå din ide om at spare kilo, men samtidigt være ligelglad med kvaliteten af din dæmper.

    En god bagdæmper sammen med en god forgaffel er nok den tuning på en cykel der skære flest sekunder af omgangstiden billigst. Du kan spare 10 kilo på cyklen og give den 20 hk mere uden at opnå det samme resultat!


Kommentér på:
bagdæmper TL 1000 R

Annonce