{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Aprilia RSV 1000 r 2002 {{forumTopicSubject}}

Hejsa kunne godt tænke mig at høre om det er noget man skal holde sig fra er blevet meget lun på sådan en.

Ovennævnte cykel har gået 10.000 ca.
Men som meget andet italiensk bliver jeg skeptisk kan den holde?

Har endnu ikke prøvet den da den holder i jylland, men har set lidt video på Youtube, det ligner at den er langt mere kontrolleret og ikke ryger på hjulet så hurtig?

Ris & Ros modtages gerne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia RSV 1000 r 2002
  • #1   5. okt 2010 Lasse: Jeg har haft en Falco, der grundlæggende er magen til Millen. Jeg ombyggede den med alt fra en let skadet Mille R. Jeg har kun godt at fortælle om Aprilia, kvaliteten er virkelig i top.

    Husk på, at næsten alle væsentlige dele er fra de mest respekterede leverandører. Motoren er fra Rotax, affjedring er fra Öhlins, bremserne fra Brembo, hjulene fra OZ.


  • #2   5. okt 2010 Jeg har kørt 40000 på en mille fra 03 og eneste problem jeg har haft er at starter drevet har stået af 2 gange, første gang på garantien og det sker primært hvis cyklen er lav i spænding på batteriet.....

    Jeg har opdateret min med dele fra en Factory fra 06

    Med venlig hilsen Mikael.


  • #3   5. okt 2010 Der er ikke noget at være bange for, jeg har haft min i 2 år nu og jeg bliver mere og mere glad for den for hver gang jeg kører på den, jeg har kørt 14000 km. på den HELT uden problemer, du må gerne kontakte mig hvis der er noget du vil vide.

  • #4   5. okt 2010 Ja det er også det jeg har bemærket, men man er jo lidt vågen. Hvordan kan det være der ikke køre flere af dem? Man får jo super mange lækre dele og lyd for pengene. Tænker bare der er en bagside af æblet?

  • #5   5. okt 2010 Er modellen fra 2002 bygget som solo cykel eller har de bare fjernet fodhvilerne? (link fjernet)

  • #6   5. okt 2010 Lasse: De har haft problemer med at levere reservedele, og så er delene også dyre.

    Den primære årsag er dog, at folk er (unødvendigt) nervøse for at købe italiensk.


  • #7   5. okt 2010 Ok er det helt hen i vejret med reservedelene? f.eks. iforhold til suzuki?

    Er ret overrasket over svarene må jeg nok sige på den gode måde smiley


  • #8   5. okt 2010 Jeg har kørt 51000 km på min uden problemer!

    Nu er det begrænset hvor mange reservedele sådan en Aprilia bruger, men ellers koster et oliefilter ved forhandleren 108-kr og tændrør, bremseklodser og kædekit koster det samme som til andre motorcykler...


  • #9   5. okt 2010 Det er primært hvis man vælter, at det koster. Men der er masser af stumper på ebay og sager, hvis man skal bruge.

    Min kørte uden problemer. Der er et par småting ved dem. Støttefoden er elendig, der er ikke ret meget vinkel på dem. Jeg skiftede min til en US-model, den er meget bedre. Og så skal batteriet være i form for at starte cyklen ordenligt, men det er så det. Ikke noget problem.


  • #10   5. okt 2010 Jeg har aldrig haft probs. med at skaffe reservedele. Ej heller probs med cyklen.

    Jeg har kørt 43.000 km på en Falco over 6 sæsoner.

    Mvh,

    Allan


  • #11   5. okt 2010 Har haft en der har kørt 12000 km på bane, fuldstændigt uden problemer, super fed maskine, har iøvrigt haft 2 gade cykler også uden problemer

  • #12   5. okt 2010 Topnice cykel... Styrer og bremser usædvanligt godt..
    korrekt at starteren er lidt sart, hvis man ikke passer på sit batteri..

    Der er absolut ingen problemer med reservedele. Man skal købe dem på nettet enten i UK eller Tyskland, så er prisen også kun 50-30% af prisen i DK..

    Thore


  • #13   5. okt 2010 Og med radialkalibre på Öhlinsgaflen.. Det er fine sager!

  • #14   5. okt 2010 BTW: Den på billedet er ægte RSV R.. og 2003 model og endda en Colin Edwards specialmodel som ab fabrik er leveret originalt med komplet akrapovicsystem og yder 133 HK..

  • #15   6. okt 2010 Det eneste, der taler imod at købe den er, at man kan få denne: http://www.dba.dk/aprilia-rsv-mille-r-factory/id-68734125/

    Den er 10K billigere, og har godt nok kørt 22k km. Og så er det den nye model.

    2003'eren er dog federe. I mine øjne har den noget særligt over sig. Men det er et spørgsmål om religion.


Kommentér på:
Aprilia RSV 1000 r 2002

Annonce