{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

afgift spørgsmål {{forumTopicSubject}}

jeg har lige været inde og se på skats hjemme side og kan ikke finde det der afgift pjat,

spørgsmålet lyder som følgene

jeg har kigget på en

GSXR 600 k6 og k7

Kawasaki ninja zx6r fra 06 - 07

begge har kørt omkring 6000-10000 km

hvad kan man regne med afgiften er på dem
skal give ca 40 000 i tyskland.

håber nogle kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift spørgsmål
  • #1   31. okt 2010 Afgiften er ca. 60% af handelsprisen hos forhandlerne...

  • #2   31. okt 2010 oki så det kan slet ikke svare sig og finde en ninja fra den årgang jo når de blir handlet til omkring 80.000 90.000 kr her hjemme

  • #3   31. okt 2010 Første 25000 kr af hvad du har købt den for er det 105% alt derefter er 180%

  • #4   31. okt 2010 Nej, som det ser ud i øjeblikket, er det vist kun "sjældnerierne" det kan betale sig, at lede efter i udlandet!

  • #5   31. okt 2010 korrekt men har ikke lyst til og betale banklån og forsikring indtil det sommer

    så min plan gik på jeg ville hente en mc i udlandet og så vinteren over spare afgiften op og så jeg klar til sommer smiley

    hade måske sat afgiften til 40-50-000 på en kawasaki


  • #6   31. okt 2010 tja men så vil jeg da heller tage den model jeg vil have i dk til 85.000:D

    end og tage en gammel model jeg ikke kan li uddsenet på;)



    det vil sige en CBR600rr fra 04 er billig i afgift? de realativt fornuftige prismæssigt i tyskland samt de ligner jo sig selv fra 02 til nu smiley


  • #7   31. okt 2010 Husk også på, at det er afgiftseksempler fra maj/juni-2010 (højsæson). Der kan nå at ske _meget_ inden 2011-sæsonen starter med SKAT'-vurderingerne, og det kan være temmelig vanskeligt at udtale sig præcist om på nuværende tidspunkt, om det vil kunne betale sig eller ej at importere, for hvad falder mest (ikke altid at det sker parallelt)? DK-cyklerne fra nu til 2011-sæsonen starter eller SKAT-vurderingerne - Husk på, at nogle DK-cykler er sat til "vinterpris" nu.

    Det gælder som altid, at parallelimport primært er for folk med stor model-specifik indsigt i markedet, og en vis risikovillighed.


  • #8   31. okt 2010 oki så ku det godt være man sku kigge på de der hondaer trode faktis at det ville være umuligt og se på:D


    men igen er entelig osse villig til og betale 95000 100000 for en ninja, hvis jeg kan slippe for forsikring og bank lån i et halvt år de penge kan man jo så ligge til side og det gir nok de små gryn der gør forskellen


    må sætte hovedet i blød

    men er der noget i kan anbefale er det noget møg med en honda fra 04 kontra en ninja fra 07? det jo ikk meget pris forskel der er når alt kommer til alt


Kommentér på:
afgift spørgsmål

Annonce