{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Suzuki gsx-r 600 info? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er ny inden for cykkel hobbyen og er nu ved at ta kortet, og derfor leder jeg lidt efter en cykkel. da jeg sikkert først er færdig med kortet om ca 2 mdr har jeg god tid til at se mig om, men jeg vil gerne ha købt cyklen så den står klar på dagen kortet er hjemme, derfor kommer jeg nok til at købe en cykkel uden selv at ha prøvet den "Måske lidt" men vil ha en kammi til at prøvekøre og vudere for mig.

Men cyklen jeg har forelsket mig lidt i er en Suzuki gsx-r 600 årg ca 98-99 Kan i fortælle lidt om cyklen? og er det ik en fin nok begynder cykkel? vil lige høre jeres mening om sådan en cykkel? og hvad jeg evt skal være opmærksom på.

Jeg har også kigget lidt efter en yamaha r-6 men den ligger lige 20-30 tusind højere i prisklasse end suzukien.

Håber i kan hjælpe lidt

Mvh Erik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gsx-r 600 info?
  • #1   28. apr 2006 Hej Erik

    Jeg har været rigtig glad for min gsx-r 600 fra 98, den kører lækkert, og der er også et vildt træk i som begyndercykel, men heller ikke for vildt..

    Når du skal ud og købe en, og det er generelt med R6 og GSX-R skal du lytte til hvordan knastkæden lyder, det er nemlig deres svaghed.. Du sætter øret hen til tanken og giver nogle små mellemgas op til 5.000 omdrejninger og lader den falde.. Når den er lige ved at ramme bunden, skal du høre om den rasler (Det lyder faktisk som en dieselmotor). Hvis den gør det, kan det være den skal skiftes inde for den nærmeste fremtid.. Jeg skiftede selv min sidste år..

    Ellers har jeg kun positive erfaringer med den.. Lækker cykel til pengene sys jeg, en cbr 600 i den prisklasse ser noget mere kedelig ud, efter min mening..

    Hvis du har spørgsmål må du endelig bare skrive på min profil, eller tilføje mig til vennelisten så kan du få mit nummer eller msn..

    Krille


  • #2   28. apr 2006 Det kan være du mener suzukien er noget lort?

  • #3   28. apr 2006 ok krille, jeg mener også en honda ser kedlig ud i forhold til suzukien. men kan desværre ik skrive i din profil da jeg ik har oprettet en mc, men min msn er fladeerik@msn.com

  • #4   28. apr 2006 Havde en 1997 gsxr, den kørte pisse godt, kørte 14000 km og aldrig et eneste problem med den + at den styrer super godt og så har jeg sku smuttet en del R6ere i lyskryds haha:)

  • #5   29. apr 2006 min gsx-r 600 fra 99 den er jeg rigtig glad for det er en go start cykel har prøvet en faser 600 yamaha og den er lige lidt for meget til mig her til at starte på.. den jeg har den køre godt lyder mega godt og så ville jeg heller vente et par år til man har styr på det hvis man skal købe sig en større...

    men har kun prøvet de 2 mc'er og syntes GSX er en fin cykel men ja man skal lieg tjekke for knaskakelen


  • #6   29. apr 2006 hahaha så ikke det var en r han søgte hehe
    sover stadig smiley


  • #7   29. apr 2006 ok, takker allesammen, det lyder til det er en fin cykkel, så jeg tror jeg vil se mig om efter sådan en smiley

Kommentér på:
Suzuki gsx-r 600 info?

Annonce