{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.872 visninger | Oprettet:

Bandit hjelm ?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst ALLE gamle emner om disse hjelme.. Men det er sådan at de jo bliver opdateret hele tiden for hvert år der går.. Som de fleste andre hjelm producenter også gør og finder forbedringer etc. Er der nogle der har en XXR classic eller Crystal Bandit hjelm fra 2010 ? For der er delte meninger om de støjer meget osv ? Men med over 500 forhandler i eu så kan de vel ikke være helt skidt ?! Hvad har i af erfaringer nu hvor vi snart er i 2011 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandit hjelm ?!
  • #1   16. dec 2010 Hej

    Havde en XXR i en kortere periode. Den sad ikke ret godt på min hoved da polstringen klemte min pande. Støj niveau tjaa? Rimeligt larmende men ikke værrer end så mange andre "racer hjemle".


  • #2   16. dec 2010 Jeg fik min XXR i julen 2009 (som julegave) og er rigtig glad for den. Syntes bestemt ikke støjen er et problem og pasformen er så ganske udemærket.Udsynet ér selv. mindre end en traditionel hjelm, men det må man tage højde for, når man orientere sig ved svingning, vognbaneskift ect.

    En super god og fed hjelm efter min mening..


  • #3   16. dec 2010 Lasse:

    Du KAN IKKE bruge andres erfaringer med hjelme. Du er NØDT til at prøve dem selv - sorry:-)

    Det der er den værste pispotte for nogen er det eneste rigtige for andre - det handler jo først og fremmest om sikkerhed.


  • #4   16. dec 2010 Den hjelm jeg havde mærkede som om den sad udemærket på min "knold" men efter kørsel med den i 30 min eller mere "trykkede den" grusomt på min pande.

    Støj niveauet i de "ræcer" hjelme folk kører rundt med er jo heller ikke for godt. En ren racing hjelm er jo ikke udviklet til et lavt støj niveau, den er udviklet til god aaro dynamik og til at være let. Så støj niveau skal ikke fraholde sig for at købe en bandit. MEN PRØV EN FØR du bestiller online.

    Min Bandit fik jeg hjem fra FC moto uden at prøve først - solgte den dig til en Scooter fyr for det samme som jeg gav for den.


  • #5   16. dec 2010 Okay.. Må prøve den i Herning til febuar til messen dernede.. Der må være en forhandler som har dem :=)
    Bare det at flere skriver de intet kan se ud af den osv ? Men det er vel det samme som at kører med en HJC hjelm med dark smoke visir (helt tonet) ? Syntes bare at en fighter skal have sådan en hjelm der passer til cyklen - Men hvis det var ren lort ville jeg hellere købe en anden traditionel hjelm..


  • #6   16. dec 2010 Jeg syntes udsynet var ok selvom "hullet er lidt lille".

  • #7   16. dec 2010 Hvilken dansk forhandler har den hvor man kan kigge forbi og prøve?

  • #8   16. dec 2010 Bike shoppen i Viborg har dem - Men glæder mig til at prøve den.. Så må vi se om den dur eller ej.. Det bliver Crystal eller XXR classic jeg vælger..

  • #9   17. dec 2010 Tjaaaa jeg købte en ny og kørte med den 2 gange 100% det væreste lort jeg nogensinde har haft af en hjælm.

Kommentér på:
Bandit hjelm ?!

Annonce