{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.271 visninger | Oprettet:

Rengøring af MC {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg ved dette forum har været oppe og vende en del gange, men jeg tillader mig alligevel at oprette endnu et da jeg ikke synes jeg er afklaret med mine problemstillinger.

Jeg vasker min dejlige cykel, hver gang jeg har været ude og køre. Men synes ikke de produkter jeg bruger er særlig gode.

Jeg tror at jeg har brugt snart tæt på 1000 kr. på produkter, som egentlig er til at smide af h... til.

For nyligt, købte jeg et produkt hos Fisker MC som hedder MUG OFF. Et produkt som, ifølge Fisker MC skulle være godt. Jeg har prøvet det, og må konstaterer, at det ikke tager skidt og snavs (olie pletter og lign.) som der ellers står.

Min største udfordring er omkring bag dækket, hvor kædesnask er en konstant plage. Så har jeg prøvet med fælg rens, og det virker faktisk rigtig godt. Dog har jeg fået fortalt, at jeg ikke skulle bruge det da det æder de lakeret dele op.

Jeg gør cyklen helt våd og vasker det værste væk med vand. Derefter bruger jeg autoshampo fra Alaska (PH neutralt) som jeg vasker cyklen i.
Jeg sprayer beskidte dele ind med MUG OFF, og lader det arbejde i 3-5 minutter. Nogen gange bruger jeg noget spray til fronten, hvis der skulle være en flue eller lign. der har boret sig ind i fronten.

Jeg bruger følgende værktøj
1 x Microfiberklud med 2 sider.
En gammel brugt tandbørste (bløde børster) til de kringlede steder.
1 x blød børste til fælge og lign.
1 x Microfiberklud til fælge hvis de ikke er særlig beskidte.

Jeg har ligeledes en lille ridse som slet ikke er dyb i tanken. Jeg købte en tube, at hvad der står til at en ridse fjerner med slibemiddel. Jeg gør som der står på tuben, men ligemeget hjælper det.

Nogen der kan give mig nogle fif, ideer til hvilken produkter som i bruger, som gør jobbet godt endnu nemmere uden at ridse smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rengøring af MC
Kommentér på:
Rengøring af MC

Annonce