{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Hvilken Motrad motor.. {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tanken og lysten til at købe en motrad maskine.
Men hvilken motor skal kan holde til flest km uden service.?
Og er der så en der holder få km hvor det kun er lidt der skal laves så er den vil bedre end en der kan holde længere men skal have en stor omgang? Ved ikke en skid om nogle modeller osv så håber på i her inde vil dele lidt erfaring?
Hilsen Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Motrad motor..
  • #1   24. apr 2011 Motard**

  • #2   24. apr 2011 jeg har da et forslag til en motard, køb en med en LC4 motor.. Jeg har næsten lige købt en ktm duke 2, 625 med LC4 motor, den kører 5000 km eller service hvert år..

  • #3   25. apr 2011 så skal du købe en japansk model...

  • #4   25. apr 2011 XT660 med Raptor turbo-kit? smiley

  • #5   25. apr 2011 LC4 går ikke i kategorien af cykler med lange serviceintervaller.
    De kan skrive 5000km alt det de vil i manualen, men hvis du bruger den til gadesjov og går til stålet er det halve mere passende...
    Det gælder i øvrigt for de fleste etbenede maskiner at hvis man kører dem aktivt skal de passes aktivt.

    Det er i øvrigt slet ikke et problem.
    Et olieskift koster 2 ltr. olie af ca 120,- pr. ltr og filtre hver anden gang (når man skifter hvert 2500km)

    Jan G.. hvis du passer på den holder den fint.. ellers.. det er sgu dyrt..

    Hvis det bare er looket du vil ha er en XT660X ok, omend lidt røvtung og så er der en DRZ400 som er lidt klejn.
    Begge framregende maskiner til det de er gode til...

    Søg på motard i forum..
    Der er skrevet uendeligt om det.


  • #6   25. apr 2011 Ja ok troede det vat efter et par timers kørsel der skulle laves alt mulig.. Jeg kører nok max 1000 km pr år smiley

Kommentér på:
Hvilken Motrad motor..

Annonce