{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med xt 660 x
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #1   10. jul 2011 Lidt tung i det, og ikke den vildeste motor med hensyn til effekt, men den er stort set umulig at slide op, og de har ingen svagheder.

    Alt i alt et godt solidt valg.


  • #2   10. jul 2011 Kan kun anbefale sådan en.. Jeg er utrolig glad for min, og de 10 km hver vej + det løse, det er INGEN problem, man sidder dejlig oprejst på den og mærker ikke det store vind..

    og nej 50 hk er da ikke vildt, men man skal så ikke sidde og vente på dem, de er der bare med det samme!
    Og utrolig sjov - god all-rounder


  • #3   11. jul 2011 Jeg har så sent som for et par uger siden lavet rigtig meget research omkring den nævnte model, fordi jeg også skulle bruge en hverdagscykel der samtidig måtte være sjov..

    Den kører bremser og styrer rigtig godt.. motoren har en masse moment og kan sagtens lave power wheelie i 2. gear.

    Dog hakker den i motoren ved lave omdrejninger, meget irriterende..! kan løses ved powercommander..

    Når det er sagt, så synes jeg den er alt for sløv, og jeg tror at jeg ville kede mig på den efter 2-3 uger..!!

    Alternativet er en Kawasaki Versys.. Den kørte jeg på så sent som i weekenden, og selvom det ikke er en Motard, ligesom en XT er (og en XT er heller ikke en rigtig motard) Så kører den meget bedre, sjovere og virker som om den har mange flere kræfter, selvom den kun har ~10hk ekstra.. den kunne endda lave powerwheelie i 3. gear !!

    Det er desuden en række 2, så motorbremser knap så voldsomt og ryster mindre end en XT.


  • #4   12. jul 2011 Tak for svarende. Men kawasaki versys ligger dersværre lidt over mit budget smiley

  • #5   22. jul 2011 Power wheelie i 2. gear? Det gør min slet ikke. Den skal rykkes op i 2. gear.

  • #6   23. jul 2011 rykkes op men uden kobling..

Kommentér på:
Erfaringer med xt 660 x

Annonce