{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Endelig ordenlig garage til MC :-) {{forumTopicSubject}}

LOL ville dele min glæde, med endelig at have købt lift, og en masse andre ting til min lille garage, så den kan fungerer som værksted... det er bare så lækkkert........................







OG så har jeg spade solgt min Honda, og har kun min gamle TDR tilbage GRRRR.. Nå, men i den regn vi p.t. har, er jeg jo glad for min ekstra bil smiley

MEN pyt, der kommer jo sikkert en større MC i stalden igen smiley

Nå ville bare dele min glæde, over endelig at have et mini MC værksted, i stedet for en garage, der var mere rodebutik, end garage smiley

Hygge der ude, i garagerne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig ordenlig garage til MC :-)
  • #1   10. aug 2011 Jeg glæder mig til det er min tur til at tegne med sprittusch rundt om mit værktøj smiley

  • #2   10. aug 2011 Kender det.
    Det er som om liften gør det sidste. Nu er det endelig et ordenligt lille værksted.
    Hva lift købte du?


  • #3   10. aug 2011 hehe glæder jeg mig også til at få gjort.... hæhæ boet det samme sted i 4½ år, mc-lift er delvist lavet og har gang i at få det sidste smedet... sidste vinter blev bordplader slebet og lakket... tja og jeg har sågar købt en plade ind til værkstedstavle, men har ikke fået det prioriteret... hmm nu er mc så solgt, så nu kan jeg sku få lavet liften færdig... høhø... smiley

  • #4   10. aug 2011 Annonce teksten.

    Mc lift,, Hydraulisk MC lift. Mål: L. 220 cm X B. 70 cm. Total højde 80 cm. Fungerer fint

    lol googlede lige MC lift, i billeder.
    Det første link, var til den model jeg købte, så vidt jeg kan se!

    (link fjernet)

    dog ved jeg ikke om min kan bruge trykluft, skal jeg lige undersøge


Kommentér på:
Endelig ordenlig garage til MC :-)

Annonce