{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

bandit 1200 {{forumTopicSubject}}

sæsonen er ved at være slut ( for nogle) imens vi andre har et par md. tilbage.

Jeg har efterhåden kørt godt 10.000 km i år på min bandit uden nogle drifts mæssige problemer overhovedet - det er bare dejligt.

Så jeg er afgjort tilfredes med mit køb af banditten.

Hvordan er jeres sæson ( ind til nu) gået?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bandit 1200
  • #1   4. sep 2011 Det er kun blevet til ca. 1600km for mit vedkommende denne sæson. Det skyldes til dels det dårlige vejr, men også at jeg var i thailand hele min ferie.

    Men mon ikke der stadig kan nås at trille et par km.



  • #2   4. sep 2011 Når vel at køre 1000km hvis jeg er heldig. Har ikke haft tid pga. hus projekter, plus vejret absolut ikke har været til det, når jeg har haft tid

  • #3   4. sep 2011 To bøder og et motorhaveri og ca 3000 fantastiske km

  • #4   4. sep 2011 tror jeg har rullet 2000 km på min gamle 1400 gsx og så1500 km min nye b-king men mon ikke der kan trilles lidt mere ind på klokken der kommer nok flere gode dage som idag til vinter skal der lires lidt på den nye mc, uha jeg er glad for den

    mvh jimmy


  • #5   4. sep 2011 Omkring 1000km på min gamle cykel jeg solgte i starten af sæsonen, ca. 1000km på lånt legetøj og ca 850 på den nye cykel.

    Vejret har jo ikke ligefrem været på mc´isternes side og når vejret endeligt har været godt, så har kalenderen været fyldt.
    Jeg håber stadigvæk at nå små 1000km mere inden sæsonen slutter for mit vedkommende.


  • #6   5. sep 2011 Små 4.000 km. i år, indtil videre.
    Lige som Du - på en klippe stabil Bandit 1200s smiley

    Aldrig problemer med hende, og det er måske i virkeligheden sådan en man skulle gifte sig med... Larm får man uanset hvad - men hun brokker sig i det mindste aldrig smiley

    Ha´ et godt efterår - der er mange km tilbage der ude !!


Kommentér på:
bandit 1200

Annonce