{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.045 visninger | Oprettet:

Michael C
Michael C
Tilmeldt:
3. mar 2006
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 5

Hjælp!!! til valg at motorcykel tøj {{forumTopicSubject}}

jeg står i et dillemma for ved ikke helt hvad for noget tøj jeg skal købe, er der nogle mærker som man skal holde sig fra?

Hvad skal man kigge efter når man køber tøj? har selv været ude at kigge på noget dainese tøj er det en fornuftig kvalitet?

er der nogle som kender mærket shark de laver hjelme. er det en god kvalitets hjelm eller skal jeg kigge efter noget andet?

Mvh Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!!! til valg at motorcykel tøj
  • #1   25. maj 2006 Både Shark og Daínede laver udemærket beklædning. Et billigt alternativ til læderdragten skulle være www.mcnetbutikken.dk , har den ikke selv, men den skulle være ganske udemærket. www.mconline.dk har også billigt tøj i god kvalitet.

    Sidst, har Bilka tilbud på mærket Saftety1st, som er dansk og også udemærket kvalitet. Har selv bukser, jakke og handsker herfra, og er godt tilfreds med det.


  • #3   26. maj 2006 Hvis det er første gang du skal købe tøj, vil jeg ikke anbefale at du køber dig fattig. Jeg har selv købt hos www.mconline.dk, og regner med at køre med det til det ikke kan mere. Til den tid ved jeg nok mere om hvilke krav jeg stiller til mit tøj, pasform, lommer, osv.

    Det er kedeligt at købe dyrt tøj, som måske ikke lige var det man håbede på !


Kommentér på:
Hjælp!!! til valg at motorcykel tøj

Annonce