4.192 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Bandit 1250 pris på service Bandit 1250 pris på service

Hvad har i givet for et 24.000 km eftersyn for en Bandit 1250?

Jeg har lige betalt 4.467,00!!

Jeg synes det er enorm dyrt, men jeg kan jo tage fejl.

Jeg ved også godt at det er min egen dumhed ikke at have fået en pris før servicen, men har tidligere brugt samme sted uden problemer.
Nu er der bare kommet nye ejere!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandit 1250 pris på service
  • #1   24. sep 2011 jeg er lige forud for et 24.000km service på min GSF6½´r, og der rygtes regningen med kædekit at løbe op i 7.000 - 9.000kr.

Så 4.500kr for service er vel ikke galt, syntes jeg.

• #2   24. sep 2011 hvis de har jysteret ventilerne er det kanske fair nok... men har de ikke rørt ved dem er det nok lige i overkanten...

• #3   24. sep 2011 det passer fint de skal tjekke ventiler ved det eftersyn det tager 4-4,5 time det eftersyn

• #4   24. sep 2011 Hvor meget har du fået lavet?

jeg skal have lavet ca. samme service her til forået..... jeg har spurgt til prisen på følgende:

1) skift af kædekit
    2) skift af bagdæk
    3) skift af olie samt filter
    4) indstilling af ventiler.

det skulle ryge op i ca. 6.000 kr.

• #5   24. sep 2011 Jeg gav ca 1800 kr. for ventilindstilling ved 12.000 km

• #6   24. sep 2011 den vankølet model tager meget længer tid at justere ventiler på den skal dog først have justeret for vær 24000km smiley

• #7   24. sep 2011 ja... min er jo bare den gamle model...

• #8   24. sep 2011 Jeg har sådan set ikke fået lavet så meget.

Ventiler er tjekket der var intet at justere, skiftet olie, oliefilter, luftfilter, bremse og koblingsvæske.

Dæk og kæde mm. laver jeg selv.

• #9   24. sep 2011 ja henrik så lyder det sku lidt dyrt

• #10   24. sep 2011 Jeg betalte også 3700,- for et simpelt 12k service på min 1250 hos F.A Moto. Det er simplthen for dyrt, så ved 18k service tog jeg til et ikke autoriseret værksted og slap med 2600,- inkl. SBS bremseklodser foran.

• #11   25. sep 2011 Jeg ved ikke hvad din mekaniker har lavet, ud over bremser og diverse væsker/filtre.
    Jeg ved dog, at selvom han ikke har justeret ventiler, så skal han stadigvæk ind til dem, for overhovedet at konstatere, at der ikke skal justeres noget.
    Ergo skal cyklen skilles delvist ad; Tank - og måske kåbe - skal af, topdæksler skal af, og det hele skal på igen, sandsynligvis med nyt pakningssæt...

Det ville være meget nemmere at få vores andres holdning, hvis vi vidste præcis, hvad du har fået lavet.
    Hvis vi antager det har taget 4 timer at udføre service eftersyn, så har du nok rundt regnet fået reservedele/olie/afgifter for kr. 2.500,- inkl. moms.
    ..og uden at være stor-smart, så kan jeg vist tillade mig at sige, at man ikke får alverden til en MC for 2.500,- smiley

Du kunne jo poste fakturaen herinde, så vi har noget til sammenligning.
    Faktisk kunne det være cool nok med en "Faktura" tråd, så alle kan gå ind og sammenligne priser...

God søndag smiley

• #12   25. sep 2011 Hvis du kan have en Bandit 1250 kubik, så kan du også betale for service og det her er jo med moms, arbejdsløn og materialer. Det lyder slet ikke urimligt i mine gør-det-selv øre. Har du blod på tanden og kan leve med sorte fingre, så er der penge og spare..

Jeg kender en, som lige har købt en VFR1200 2011 model, han kan stort set ingenting lave på den selv (grundet teknikken), selvom han laver alt på sin gamle Intruder.

Se du a nyd de sidste solskinstimer vi har smiley

Mvh

• #13   25. sep 2011 Der er jo noget om det som Biker Kjøller siger - vil man have en stor og fin maskine - så må man jo betale hvad det koster.

Det kan så kan gøre at jo at få så meget ud af pengene som mulig ved at bruge mc en masse.

Personlig har jeg det mål, at jeg skal køre imellem 8000 og 10000 km på en sæson - hvis jeg skal have noget stående til over 60.000 kr.

Så ud og trille... det vi jeg selv gøre i det dejlige vejr!

Kommentér på:
Bandit 1250 pris på service

Annonce