{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikkert autovært til mc, det burde være sådan
  • #1   27. nov 2011 Det ser lovende ud men det ville sælge bedre hvis de også lavede en krastest.

    De traditionelle er efter min mening flere gange bedre end andre alternativer såsom vejer-typen.


  • #2   27. nov 2011 Det bliver nok desværre aldrig i Danmark vi får dem at se, men det er "chrash test" eller ej, langt at fortrække,frem for at rutsche ud mellem "pillerne" der holder det normale autoværn.
    I Tyskland er det en fond der betaler, ....(mener det er Toni Mang der står bag) og alle der har været en tur i Harzen, Kyffhaüser kender disse autoværn...........Det ville være en kvantespring frem mht. sikkerhed på vejen hvis noget sådan blev sat op på "udsatte" steder !!!


  • #3   28. nov 2011 underligt sprog de polakker eller hva pokker det nu er.. fattede da minus af det, men billederne var da på dansk ;c) de kan de godt få lavet her i landet, som OY05 skriver på de "udsatte" steder, men tror aldrig det kommer herhjemme, her er det jo nærmest sådan at hver gang man hører om en trafikuheld med mc indblandet "ja var jo nok mc der kørte for stærkt for de gør de jo alle sammen".

    Da kæresten væltede fordi en bil kørte ud foran hende fik jeg beskeden "er i ikke også snart for gamle til det pjat, i er jo ikke 20år længere" fra en i familien, og der er der jo mange der har den indstillig til mc.. så at der bliver lavet noget der gavner "motorbøllerne" tvivler jeg meget på..


  • #4   28. nov 2011 Crashtest??? prøv lige at se videoen igen.. der er en crashtest..

    og der kan ikke være nogen tvivl om at det kun kan gå for langsomt med at sat noget op foran de I-profiler de eksisterende autoværn sidder på.. man har ikke engang tænkt så langt med de traditionelle autoværn at man har vendt stolperne på tværs så man ikke har den skarpe kant i kørselsretningen..


  • #5   28. nov 2011 Hvordan stolpen vender er noget med styrken at gøre

  • #6   28. nov 2011 Det lort er bare min største fjende/frygt når jeg er på mc! Har stadig ikke haft en ordentlig nat søvn siden jeg røg ind i autoværnet for nogle måneder siden ;-(

    But money talks..


  • #7   28. nov 2011 jeg læste i bike bladet at sidste år var 90% af alle MC ulykker lå skylden hos den bilist der overså sin vigepligt / ikke så mc'en.
    og så var det vidst 5% der var solo ulykker og 5% der var MCistens skyld.

    stattestikken taler jo nærmest for sig selv. MC'ister er nogle motorbøller???
    (ironi kan forekomme)


  • #8   28. nov 2011 så altså det kunne da være rart hvis autoværn blev mere mc venlige. men det er ikke der det største problem ligger.

  • #9   28. nov 2011 Johannes B:

    Enig - det ligger nærmere i højre hånd.


  • #10   29. nov 2011 Det er de heldigvis ved at sætte op over alt på solkysten.

Kommentér på:
sikkert autovært til mc, det burde være sådan

Annonce