{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

mc kørsel på tennerife... {{forumTopicSubject}}

jeg er så heldig at min den gamle snart bliver 60 og har inviteret hele familien til tenneriffe med afrejse næste søndag... så der starter sæsonen for mig.. smiley

men men, har ingen erfaring med mc leje i udlandet så har nogle nogle tips og triks vil de være velkommen..

og er det ikke noget med at man kan leje 125cc mc, på bil kørekort der nede, da min svoger gerne vil prøve 2 hjul, men har ikke pappet til det.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc kørsel på tennerife...
  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #1   15. feb 2012 Jeg har lige været dernede (dog Gran Canaria, men same same)

    Vi kunne kun få lov at leje under 400cc cykler, da vi begge har under 5 års mc kørsel under bæltet - det går de lidt op i.

    De viste sig at være mildest talt uinteresserede i at leje cykler ud for kun en enkelt dag, men måske er det anderledes på Tenerife? Vi kunne kun få lov at leje de to 250cc choppere de havde, men da vi sagde at vi så ville leje kun én, kunne det kun blive den gamle af dem og vi måtte ikke bytte kører undervejs. Alt sammen meddelt med en ret liglad mine. Dette var gældende for begge de udlejningsteder vi prøvede...

    Vi endte med at droppe det i ren irritation over den dårlig service, så vi lejede en cabriolet for pengene i stedet. Det var labert smiley

    God tur - det er vist på mode det med at invitere familien på ferie ved de 60 lader det til smiley

    /anders


Kommentér på:
mc kørsel på tennerife...

Annonce