{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.892 visninger | Oprettet:

Mikkel U
Mikkel U
Tilmeldt:
2. maj 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Suzuki VS 750 Intruder {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er på jagt efter sådan en, da jeg syntes det er en fin begyndercykel, men er der noget man skal være opmærksom på når man kigger på sådan en?

Den jeg har kig på er fra 85, dog i flot stand...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki VS 750 Intruder
  • #1   3. mar 2012 Vær opmærksom på den kan være dum at styre ud af sving, der skal arbejdes lidt med gassen..

    Vh
    Jonas w


  • #2   3. mar 2012 Men det er jo en vanesag.. UD og prøv..

  • #3   4. mar 2012 Kanon Mc , er superglad for min !! Mht hvad man skal kigge efter ,så skal du spørge Knud her på Mcgalleri, han er kongen inden for Intruder Cykler !!

  • #4   4. mar 2012 Det er helt rigtigt, hvad Jonas siger. Den styrer helt fint, men har sin egen måde at gøre det på - erwöhnungsbedürfig siger tyskerne - det tager en dags tid, med derefter er den kanon - find en, der ikke har grimme motorlyde, det har de sjældent, for det er en kanon stærk maskine. Kig en gang lige her:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=176124


  • Mikkel U
    Mikkel U Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   4. mar 2012 Mange tak for de gode svar... Jeg vil kigge lidt videre så smiley

    Hvordan fungere det med at lave om på motorcykler, gælder samme krav som til biler, altså Tüv godkendelser osv?


  • #6   4. mar 2012 I bund og grund ja - det er jo motorkøretøjer i lovens forstand, men snak altid med en bilinspektør forud.

    Og hvis du bygger om på en VS model, så bevar det beslag, fodhvilerne sidder fast på. Dels har du et ordentlig sted til støttebenet, dels har du knoklerne at smide fødderne på, så du kan skifte fordstillinger, men vigtigst af alt:

    Denne plade er fastgjort med to gange fire bolte, der har fat i hvert sit stelrør, og den stabiliserer hele rørstellet. I de tilfælde, hvor de customariseringsgale skrive at en VS har et slattent stel, skyldes det faktisk altid, at de har pillet denne plade af og IKKE sat en tilsvarende stabilisering på cyklen igen - en rigtig skidt ide!!!


  • Mikkel U
    Mikkel U Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   4. mar 2012 Okay, mange tak for svaret, jeg vil ikke lave det vilde ved den da jeg er vild med dens originale udseende, men jeg vil have lavet lidt om på sædet, og bagskærmen, desuden vil jeg have lavet om på lys og lygter, men ellers ikke det vilde, den er smuk som den er !
    Jeg skal huske ikke at pille den omtalte plade af så smiley


Kommentér på:
Suzuki VS 750 Intruder

Annonce