{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.012 visninger | Oprettet:

NÆR DØD OPLEVELSE I DAG. he he .. {{forumTopicSubject}}

kom kørene på ny nibe vej i dag ( motortrafikvej 90 kmt )
frit forude i min vejbane, en stribe modkørene nærmer sig 8- 10 biler.. en af de bagerste ligger ud til overhaling, jeg tænker ja ja kom frisk, nu er rækken af biler nærmer, jeg blinker med det lange lys, kan nu se at der ikke findes nogle huller i rækken, og den lile røde pisse spand, kan ikke trække ind, , jeg får bremset en del op, og trækker helt ud over min kørekant, hun køre forbi mig med ca 120 kmt med 50 cm immel os.. FUCK, det var spænden, nåde at se det var en ung tøs, burde have vendt om, og givet hende et kursus, så hun fik ondt., så pas på derude de ska lige vænne sig til vi er der.. gi gas.. mvh hc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NÆR DØD OPLEVELSE I DAG. he he ..
  • #1   12. mar 2012 Hehe godt du ikke var i bil.

  • #2   12. mar 2012 FUCK....


    godt der ikke skete noget.......

    mvh


  • #4   12. mar 2012 Endestående at folk hvert år glemmer at motorcyklerne kommer frem igen

  • #5   12. mar 2012 Enestående ... en kvinde med kørekort

  • #6   12. mar 2012 Sidste år var jeg nær blevet klippet af en golf med trailer som trak ud lige foran mig. Man bliver næsten høj af adrenalin bagefter.

  • #7   12. mar 2012 det var godt du var opmærksom på en handling som kunne gå galt, og som faktisk gik galt.. jeg ved jeg er mere opmærksom på trafikken omkring mig når jeg er nakken af geden.. ( og det er ikke damen jeg snakker om).
    jeg tror generelt at mc´ister er en tand mere, ikke forsigtig, men koncentrerede om evt farlige handlinger.

    hende tøsen gjorde det jo ikke med vilje.. men havde nok valgt at tøffe efter hende og forklare hende situation stille og rolig..

    har prøvet at daffe efter en ung knajt som var ved at køre ind i mig i et t.kryds.. jeg kommer og skal lige ud.. han skal svinge til venstre. har godt set at han ikke lige stopper.. undviger med nød og næppe, og damen når lige at løfte benet.. jeg får vent sismofytten, og fanger ham efter 100 meter.. og da jeg med en rolig, men bestemt tone fortæller ham, at han skal åbne øjnene, og se sig for, kan jeg se på ham at han bliver nervøs, og han undskyldte mange gange.. han fik et: kan du hyg´ dig.. og så var det det..
    men jeg tror han kigger sig for en ekstra gang


  • #8   12. mar 2012 ja det sjove er , at min kone hader jeg køre på min ninja, men ja havde jeg kørt i min bil, var det gået galt, ( FOR HENDE, ) he he .. har en mega 4x4 øse med gitter spil hævet og masser jern ude i fronten.. FUCK det ku være spændene.. he he gi gas mvh hc

  • #9   12. mar 2012 Suk....herreløse biler.
    :O/


  • #10   12. mar 2012 Nu kender jeg ikke Nibe vejen, men den del af Hillerødmotorvejen der skifter løbende mellem et og to spor er fandeme også spændende nogle gange. Der er ofte nogen der lige tror de kan nå det inden den snævrer ind til ét spor..

  • #11   12. mar 2012 prøvede det sidste år på vej til skagen, han havde massere af plads til at trække ind på, og jeg kørte og fægtede med armene... han var helt kølig, han mente nok der var massere af plads til ham og en mc smiley

  • #12   12. mar 2012 Efter sådan en tur, så føler man virkelig man lever smiley

  • #13   12. mar 2012 Så hun godt ud ?

  • #14   12. mar 2012 hun havde store øjne, og lidt bleg i ansigtet.. hø hø hc

  • #15   13. mar 2012 # Niels S

    hehehehehe hehehe - Så simpelt men spot on......


    # michael H

    Jeg prøvede præcis det samme på køreskolen "MC kørekort" og smadrede lige ind i siden på en varevogn.. Var en 40-50km/t og fik smadret hele fronten på sådan en lille GS 500.. Og ellers klasket fjæs og arme godt op langs med varevognen..
    Jeg fik ikke sagt så skide meget til ham.. Men min dejlige kørelære fik vist også talt et par "venlige" ord med ham.. Og rettet ham lidt på plads.. - Der er det jo desværre bare lidt for sent..

    -----

    Så godt at høre der ikke skete noget!! - God sæson start til jer alle.


  • #16   13. mar 2012 det er sgu lige før at jeg vil våge den påstand at 99% af de tilfælde hvor der er biler involveret i trafikuheld med MC'er, der er det en kvinde der var fører af bilen der overså MC'en.

    Lidt ligesom 99% af alle højresvings ulykker med lastbiler hvor cyklister bliver kørt ned, der er det en kvindelig/pige cyklist


  • #17   13. mar 2012 @Jesper F

    Jeg har i hvert fald konkluderet at kvindelige billister er de mest uopmærksomme. Alle dem jeg kender kan både lægge Make-Up, tale i telefon, sms'e og styre hele deres liv - IMENS - de fører deres rullende bur.

    Det ikke tit jeg oplever den trend hos mænd.


  • #18   13. mar 2012 Jette R -

    Det ved jeg godt, men jeg tror desværre at det er sandt. Det kan godt være kvinder kan styre 4 kogeplader på en gang, men det samme er desværre bare ikke tilfældet når de skal styre endten 2 eller 4 hjul på en gang.....jeg vil ikke generalisere, så må hellere skrive at sådan er det i langt de fleste tilfælde


  • #19   13. mar 2012 Nu skal vi vist til at passe på at vi ikke alle bliver stemplet som mandschauvenister.
    Det er sgu rart med diversitet til træf og i trafikken...Hvem gider se på store grimme mænd hele dagen?
    Plus min kæreste overvejer at tage kortet og anskaffe en mc, og jeg skal sgu ikke stoppe hende. Så får jeg bare mere plads til alt mit lort på maskinen.


  • #21   13. mar 2012 Kvinder er farlige i trafikken.
    Den ene morgen var der en kvinde som havde så travlt med at snakke i mobil på motorvejen at hun trak lige ind foran mig.
    Jeg blev så forskrækket at jeg tabte min barbermaskine ned i mine cornflakes. Det havde sgu nær gået galt


  • #22   13. mar 2012 #Martin K..

    Uuuha.. Hader også når det sker.. Glad for det ikke kun er mig så! smiley


  • #23   13. mar 2012 Sorry - Jeg har intet til overs for hverken trådstarters krænkethed eller den sløve bilist.

    man skal sgu ikke have kørt ret mange km for at vide, at folk, der kører bag hinanden (i elastik) KUN har øje for den foran. Lad være med at overhale før de er færdige med at køre forbi hinanden - vi kører på en vej det meste af tiden - ikke en racerbane, og folk laver fejl - det gør vi også selv.

    ....nogen skal jo skrive det her så vi ikke ender som en flok forurettede mc-ister, der er gået i selvsving----- smiley


  • #24   13. mar 2012 Word on that Knud. Der er masser indlæg herinde hvor folk lige skal bande over billisten der ikke lige så at de kom kørende (med 200)

    Jeg har kørt i 22 år nu, og syntes selv at jeg kører riiimeligt frisk til. Men jeg har aldrig, aldrig nogensinde været bare tæt på at opleve det man tit hører fra mange herinde som oftest ikke har tilbragt 10 % af den tid jeg har på en kværn. Altså close calls vedrørende "hjernedøde" billister.

    Er jeg så en meget bedre Mc'ist end gennemsnittet ? YOU BETCHA smiley

    Forudseende, er nok en mindre provokerende ord herinde. smiley


  • #25   13. mar 2012 Og jo - jeg har bemærket at dette skete i den modkørende bane, men elastikkørslen skal alligevel få ALLE "alarmknapperne" til at blinke.

  • #26   13. mar 2012 Helt enig Lars:

    Man kan ikke gardere sig mod alt, heller ikke tordenvejr, men på en MC kan man fandeme komme rigtig lang med en smule omtanke - det er aldeles ligegyldig, hvem der laver fejlen - det er sgu MC-isten, der slår sig!!!!!

    Og man behøver ikke ligge og snøvle af den grund:-)


  • #27   13. mar 2012 Som min gamle mor altid sagde.
    "Hellere et minut forsent i dette liv. End et minut for tidlig i det næste"
    Hold da kæft jeg følte mig da lige gammel, et sekund der. Ha ha ha.

    Men jeg kører dælme selv til, engang imellem,,,, jævnligt.
    Men aldrig over evne OG never ever mere end hvad jeg kan forudsige vil eller kan ske, længere fremme.

    Så f.eks på en god sognevej, der indbyder til stram kabel. Har jeg bla. Respekt for steder med godt opvokset træer/buske omkring gårde og huse.
    "Tante Anna har lige sagt farvel og bakker bilen ud af den tæt opvokset indkørsel og lige ud foran Fiduus her, som kommer med 160 + SLAM".

    Sådan nogle steder, "lusker" jeg somregel forbi. Så kan man sgu bare fyre den derefter.

    Og hvert år, er der masser af skole eksempler, desværre med dødeligt udfald. Men på hvordan ret simple fejl bliver betalt med den ultimative pris. Ja bevares, somregel har det været en fejl fra bilistens side. Men oftes kunne mc'isten have set det komme, hvis man havde været en smule forudseende.






  • #28   13. mar 2012 knud , ølstykke, , alle alarm klokker blinkede skam også, , men det hjalp ligesom ikke noget i den sittrution, , der var ingen steder jeg ku være måtte køre ud af min vejbane da hun fyldte hele min, hvordan ville du lige have gjort det anderledes end mig ?? lars... måske du har overnaturlige evener, på mc, med de 22 år på mc, uden at opleve en eneste farlig ting i trafikken, så lidt i tvivl hvor frisk du lige køre, he he .
    har så kørt ca 8 år længer end dig, på mc, så det var ikke pga manglene erfaring, jeg ikke blev smaderet den dag.. mvh hc..


  • #29   14. mar 2012 Hc:

    Selvfølgelig er der af og til farlige situationer, men langt de fleste kan forudses. Du kan have været meget tæt på, men du skriver selv:



    kom kørene på ny nibe vej i dag ( motortrafikvej 90 kmt )
    frit forude i min vejbane, en stribe modkørene nærmer sig 8- 10 biler.. en af de bagerste ligger ud til overhaling, jeg tænker ja ja kom frisk, nu er rækken af biler nærmer, jeg blinker med det lange lys, kan nu se at der ikke findes nogle huller i rækken,

    Måske skulle man med det samme have sat farten ned og rykket helt ud i rabatten?

    Jeg har da også prøvet at blive overset, men oftest passerer jeg ikke nogen som helst uden at have set deres ansigter. Kan keg ikke se deres ansigter, har de pr. definition ikke set mig. Deet er efter min mening oftest helt som Lars D skriver herovenover.


Kommentér på:
NÆR DØD OPLEVELSE I DAG. he he ..

Annonce