{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.676 visninger | Oprettet:

Registreringsafgift !!!!!! :O #!!~*¥£<.!!# {{forumTopicSubject}}

Jeg er så en af de heldige der har en r6'er uden afgift jeg købte for over et år siden.., i juli måned 2011 søgte jeg afgift fordi jeg ved der er lang ventetid. Nu der snart gået 9 måneder og de fuckhoveder hos SKAT driver den bare af! ( det ved jeg godt de ikke gør), men alligevel. .. Jeg har ringet til dem 10 gange nu sammenlagt, for at få afvide om der snart sker noget eller hvad! - det skal lige siges at det er over 4 måneder siden der faldt en afgørelse om jeg skulle betale 32.000 i afgift, hvilket passer mig fint! Nu venter jeg så bare på de fremsender de lortepapirer som indtil videre har taget mig 4 måneder at vente på!! Og jeg har stadig ikk fået dem! Pengene ligger bare her og venter på de skal afsted til SKAT!!! Så jeg samtidig kan komme ud og køre! Århhhhh jeg gal!! Har nogle af jer prøvet noget lignende???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Registreringsafgift !!!!!! :O #!!~*¥£<.!!#
  • #1   15. mar 2012 næh... da jeg skulle batele afgift ef en af mine cykler mødte jeg bare op med en syns raport, de papire der hørte til cyklen og mit dankort..

    og hentede pladen samme dag...


  • #2   15. mar 2012 Du kan jo være heldig at den er faldet i afgift i forhold til sidste år. Men der må være sket en fejl hos Skat da det normalt ikke tager så lang tid.


  • #3   15. mar 2012 Lyder helt klart som en fejl, skat plejer at være rimelige hurtige når det er dem der skal have cash.

  • #4   15. mar 2012 Jeg gjorde ligesom Nicky. Havde toldssynspapirerrne med ind til skat i Odense, fik en pris og betalte bare på beløbet med dankortet. Tog cirka 30 minutter.


  • #5   15. mar 2012 Søg igen og få en billiger reg afgift, og så tager du op til skat med alle dine ting lige så snart du har fået den nye reg afgift, så klare de det med det samme og du tager hjem med plade under armen....

  • #6   15. mar 2012 Du kunne jo så snilt i ventetiden have fået dyret oprettet her smiley
    Held og lykke


  • #7   15. mar 2012 jeg mødte også bare op med syns parpire og fik pladen med det samme =)

  • #8   15. mar 2012 Jeg afleverede syns og told rapport og så gik der 14 dage hvorefter en dame ringe og gav mig et tilbud jeg ikke kunne afslå, som hun sagde og så var det bare ned og betale og få pladen. Tror der er sket en fejl med din...

  • #9   15. mar 2012 en kammerat var nede igår for at få afgiftet hans mc... de har lige pt. 450 sager før hans kommer til... og de sagde at det tog mellem 4-10 uger

  • #10   15. mar 2012 Har prøvet og skulle omregistrerer en mc, det var sidst på året og tænkte ikke nærmere over det hen over vinteren. Men da det blev forår, ca 6 måneder senere, og jeg ikke havde fået papirer endnu. Syntes jeg det var lidt mærkelig, da jeg endelig fik fat på en i skat, så havde de sørme glemt den.. smiley Klaphat

  • #11   15. mar 2012 En beregning plejer at tage 14dage.
    Tag derud med dine papire og dit dankort og sig at du MEGET gerne vil AF MED PENGE til skat.
    Så skulle du vel meget gerne få både nummerplade og kvittering på 32.000,- med derfra.


  • #12   15. mar 2012 Med min rs'er tog det 2 dage. Afleverede papirede mandag, blev ringet op tirsdag med en vurdering, og så hentede jeg pladerne senere på dagen.

  • #13   15. mar 2012 Tusind tak for alle jeres oplæg! :). - altså jeg har jo lige pt både synsrapporten og papirene på min cykel, og dem sendte jeg så ind til høje tåstrup hos SKAT, som man skal.. Herefter fik jeg afvide jeg bare skulle gå hjem og vente på en afgørelse... Der går en helveds masse måneder, og jeg blir mere og mere ivrig, og undrer mig meget over de stadig ikk har givet mig en vurdering! - jeg ringer så ind til dem, og hun siger i røret der for længst er faldet en afgørelse, på de 32.000 jeg skal betale for at få plader på.. Herefter siger hun så hun vil sende den videre i systemet, så jeg senere får en mail fra dem.. Den mail er bare aldrig nogensinde dukket op hos mig'.. I den mail skulle der åbenbart stå hvad jeg skal foretage mig yderligere for at få plader på...derfor har jeg ringet til dem nok 10 gange nu og været ret gal, og spurgt hva fanden der foregik.. Hun sagde bare til mig, ligesom alle de andre gange, "jeg skal nok lige rykke dem for det engang", .. Kan i forstå min frustration gutter?? - men nogle af jer foreslår altså, jeg bare skal møde op dernede igen med mine papirer og synsrapport, uden den afgørelse fra skat??? smiley

  • #14   16. mar 2012 Der ligge jo en afgørelse (32K), som der står i systemet, så jeg ikke se der skulle være noget i vejen for at gå ned og betale pengene og få plade. Så sender de en reg attest

Kommentér på:
Registreringsafgift !!!!!! :O #!!~*¥£<.!!#

Annonce