636 visninger
|
Oprettet:
prob. med at holde varmen - motor {{forumTopicSubject}}
Hej.
Varmenålen sidder i midten når jeg kører bykørsel, men når jeg kører landevej 80+km/t så ryger den ned i bunden, er det fordi det stadig egentligt er hundekoldt?`
Vh
Skal jeg gøre noget ved det? For motoren bliver vel ikke rigtig driftsvarm.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
Er den fin, så er det bare derudaf.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.842
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Hvis du vil kontrollere din termostat, så pil den ud og kog den. du kan se om den fysisk lukker(kold) og åbner når vandet er ved at koge.
aug 2005
Følger: 132 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.325
Det er det vigtigste stykke ekstraudstyr du overhovedet kan købe for penge, og du behøver ikke et ultrafint et - de billige fra louis virker fint:-)
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.804
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.842
feb 2008
Følger: 5 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 34
Har selv været engang været en tur omkring et værksted fordi jeg regnede med at termostaten var defekt, det var den ikke. Fik en længere forklaring ang. mc'ens kølersystem (ala Knud's ;-)) og at det faktisk er "overdimensioneret" til varmegrader under de 10.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.842
Ang. gaffa over køleren ved jeg sgu'd helt.. Jeg lader bare være med at skyde den af under de 15km.. max.8000rpms.
prob. med at holde varmen - motor