{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Claus H
Claus H
Tilmeldt:
24. nov 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14

mc til god pris? {{forumTopicSubject}}

Hej alle her inde på mc galleri.
Jeg er ny inde for mc og kunne derfor godt bruge lidt gode råd fra jer gavede gutter og gutinder hehe
Jeg står og godt kunne tænke mig en chopper,
det skal ikke være en dyr cykel altså pris omkring 50 kilo. plus minus self. og så evt. nogle gode hjemme sider hvor man kan købe nogle nice dele smiley håber i kan komme med nogle gode ideer og råd.
på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc til god pris?
  • #1   27. mar 2012 Psstt...

    Claus, nu har jeg tumlet rundet herinde siden 2004, og HVERT forår kommer der en masse af din slags forespørgsler.

    Søg i forum, og du vil finde MANGE sider ;O)

    Held og lykke

    P.S. I den sidste ende er det alligevel kun DIG som skal bestemme, ikk?


  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #2   27. mar 2012 jeg har kigget rundt osv. self. syntes bare folk skriver hvad de syntes ser bedst ud og ikke hvordan de er køremessigt smiley


  • #3   27. mar 2012 kommer jo an på om det skal være sport, touring, chopper eller hvad der ellers findes

  • #5   27. mar 2012 Find dig en pæn Virago et eller andet sted smiley

  • #6   27. mar 2012 sorry... så ikke du søgte en chopper

    hva m denne :

    http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=110337

    god og solid... så er der også råd til tøj og hjelm


  • #7   27. mar 2012 Hvis du evt. kan finde 10.000 mere, så kunne en Suzuki M800 evt. være noget for dig, jeg overvejer selv sådan en. Du kan jo evt. byde på nogle og se om du kan få sådan en lidt ned i pris smiley
    Elleres så kig på Yamaha XVS 650 Dragstar.

    God jagt smiley


  • #8   27. mar 2012 Henrik var hurtigere smiley

  • #9   27. mar 2012 Nu er jeg selv ikke så stor chopper-mand, men jeg vil mene at hvis du er ny inden for MC vil en Yamaha Virago eller Drag Star er en god cykel at starte med. Ikke alt for momentstærke (de kan nemt tage magten fra en), og de vil ikke give dig "hvide knoer" i løbet af 30 sekunder. Jeg har prøvet at køre begge modeller, og fandt dem lette og behagelige at køre, uden at der gik helt morfar og Honda GoldWing i den.
    Her er et par eksempler på dem:

    http://www.123mc.dk/yamaha-xv-535-virago/mcid-46166s9
    http://www.123mc.dk/yamaha-xvs-650-drag-star/mcid-46852s3

    Mht. dele er der et væld at finde på de engelske web-shops (koster ikke lige så meget i forsendelse i forhold til USA, og stort udvalg). Hvis du gerne vil holde det "dansk", så er (link fjernet)
    et godt sted at starte.

    Dog vil jeg også give Lars N ret, det er DIG der skal køre den i sidste ende. Så kom ud i det gode vejr og få prøvekørt en masse forskellige, man skal ikke bare vælge den første, den bedste, og det vil give dig et fint grundlag til at vælge, hvis du har prøvekørt lidt af hvert.

    Mvh Mads


  • #10   27. mar 2012 Er det en cruiser du søger, kan du finde en masse i prisklassen 28-40000 i dag.

    Choppere er lidt anderledes. Der er masser til salg, og sælgerne tror de skal have en formue for en cykel de har klippet i stykker på en måde som netop DE synes om!!!!!

    Kig i DBA, Gul og gratis osv, og regn så med, at de fleste cykler handler 10-25% billigere end de annonceres til salg!!!


    ....og ja, undervejs vil du møde sælgere, der bliver pissefornærmede over at blive skambudt, men de har altså selv opfordret dig til at kontakte dem - bare klø på:-)


  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #11   27. mar 2012 mange tak for hjælpen alle sammen.
    der var nogle gode råd at følge som jeg self. vil bruge, og godt at folk er så flinke her inde, da bil galleri jo åbenbart er blivet et hygge sted for alt for mange haters hehe


  • #12   27. mar 2012 Det bedste råd jeg kan give dig er:
    Prøv en chopper.
    Prøv en allround mc.
    Prøv en sports mc.
    Beslut dig for hvad du synes er mest givende for dig (smag og behag er jo forskellig).
    Fald ikke for en masse HK, men for de køreegenskaber, der tiltaler dig mest.
    Køb den nyeste, der er tættest ved originalen (mindst modificeret)inden for dit budget.(Hellere en nyere årgang med km på bagen end en outdated med få km).
    Deltag hurtigst muligt i et kørekursus.
    Held og lykke og god fornøjelse.


  • #13   28. mar 2012 Æ' ka' godt li' Honda VT1100 ... Helst de nyere

Kommentér på:
mc til god pris?

Annonce