{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.518 visninger | Oprettet:

carsten a
carsten a
Tilmeldt:
9. jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Garage nørrebro kbh {{forumTopicSubject}}

Da jeg snart flytter til nørrebro og ikke vil have min mc til at stå på gaden, vil jeg høre om der er nogen der ved om det er muligt at leje en garage eller lignende til opbevaring/parkering af en mc. Skal bo i området omkring jægersborggade.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garage nørrebro kbh
  • #1   22. apr 2012 Hej Carsten

    Da jeg selv boede der, benyttede jeg mig af et helt nyt garageanlæg på Lygten. Det var aflåst, nybygget, godt ventileret og videoovervåget, men kostede 600kr om måneden.

    Der ligger yderligere et garageanlæg under jorden på Nordre Fasanvejen (lige over for Jet tanken), samt et på for enden af Rådmandsgade i gården (400kr) og og et i bunden af Allersgade, som også er en sidegade til Nørrebrogade tæt på Stefanskirken (700kr).

    De har alle ordnet forholde og de sidstenævnte har også vand, så man kan vaske sit køretøj i hånden dernede. Du må google dig frem til kontaktoplysningerne, for jeg har dem desværre ikke mere, men alle nævnte anlæg tilhører store boligselskaber.


  • carsten a
    carsten a Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   10. jun 2012 Tak for hjælpen smiley


  • Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 37
    #3   4. jan 2013 Jeg blander mig lige, da jeg er i samme situation;)

    Er der muligvis noget nærmere Skt hans torv? Da jeg virkeligt gerne ville finde noget i gå afstand:)


  • #4   7. jun 2014 Jeg hopper lige med på denne her.
    Leder efter noget relativt tæt på blågårdsplads, da jeg allerede har fået revet mit benzinfilter af to gange smiley

    Sorry - Så ikke det var en gammel tråd


Kommentér på:
Garage nørrebro kbh

Annonce