{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.800 visninger | Oprettet:

Shark hjelm - s700 vs s900. {{forumTopicSubject}}

Hey.

Skal have en nye eller ekstra hjelm, som er lidt federe end den jeg har pt. og måske lidt bedre.. smiley

Jeg har til at starte med kigget på shark S900, men nu er s700 også i tankerne, da den er lidt billigere og der står den er opbygget som s900. Den er ligeså fed som s900 synes jeg. Hvor stor er forskellen?

..Jeg har pt. en shark s650 og synes der er noget (meget) vindstøj, så hvordan er hhv. s700 & s900 mod denne?
..Min 650 er forresten XS og min næse støder lidt på hjelmen lige under visiret og spænderemmen er strukket helt (meget) ud. Bør jeg tage en (s) som er 55-56 istedet for (xs) som er 53-54? < Det er måske noget jeg selv bedst kan svare på?

...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shark hjelm - s700 vs s900.
  • #1   10. maj 2012 Jeg har en Shark s900C - har ikke prøvet andre hjelme ved de hastigheder der blir kørt med på mc, men jeg syntes den larmer af helved til =P kører altid med ørepropper hvis jeg skal over 100km/t..

    Hvad forskellen på de 2 hjelme du nævner kan jeg ikke svare på.. Fik det forklaret da jeg købte min, men det er sgu glemt igen =P

    Tag din cykkel i hånden og kør ud til forhandleren og kør en tur med hver af dem og find ud af om det er noget for dig.. Det vil nok være mit bedste råd..


  • #2   11. maj 2012 Har selc S900, og syntes ikke der er meget støj i den efter jeg har brugt pumpen som er i den til at justerer den så den lige passer.

  • #3   11. maj 2012 Har S900 og kører aldrig med propper - heller ikke når jeg er på bane.

    Tror der findes hjelme af bedre kvalitet og går ikke selv så billigt næste gang - men jeg er også begyndt at køre bane.
    Som ekstra hjelm ville jeg tage 900 any day. Federe grafik og givetvis bedre kvalitet til få penge.


  • #4   11. maj 2012 Der burde være nogle billeder af hjelmen på min profil....

  • #5   11. maj 2012 Kører selv med S900 og har kun brug for propper når jeg kører langt på motorvejen ( 130+ km/t). Kører på en nakedbike

  • #6   11. maj 2012 Jeg har en shark s900 inmate.
    Den passer perfekt til mit hoved, men syntes der er pænt ved vindstøj når man er over 130.

    Har ikke rigtigt prøvet andre hjelme, så ved ikke om der er mere vindstøj end normalt.


  • #7   11. maj 2012 med *

Kommentér på:
Shark hjelm - s700 vs s900.

Annonce