{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

Gul CBR 600 stjålet fra Moesgård Strand {{forumTopicSubject}}

Min gule CBR 600 F fra 1997 er forsvundet ude fra Moesgård Strand.

Da jeg skulle hjem fra Moesgård Strand, kunne jeg ikke starte cyklen, så jeg blev nødt til at tage hjem uden den. Jeg har været derude i aften for at hente den hjem, men da var den væk.

Der er mere til historien, men pointen er at min mc er væk. Der er en gul CBR magen til min i Hasle, men ellers er der meget få i dk, så den burde være til at kende.
Så hvis i ser den, så må i meeeeget gerne sige til.

I kan se mere om cyklen under min profil, men ud over en sjælden gul version, så har den en revne i højre kåbe ved sæddet lige ved 6-tallet i 600. Derudover er der en rød knap lige over nummerpladen til at åbne ned til trunk-kittet.

Al hjælp og/eller info der kan hjælpe mig, vil blive modtaget med kyshånd.

- tak!
/Jesper, 6077 7752


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gul CBR 600 stjålet fra Moesgård Strand
  • #1   3. jun 2012 noget forbandet svineri!!!! vil holde øjne og øre åbne!! smækker lige teksten på face håber det ok:D håber du får den igen

  • #2   3. jun 2012 Sådan noget skrammel. Jeg skal kigge efter den. Kører en del i Århus området.
    Hvor længe stod den derude? Det er i forvejen kendt som et lidt træls område i de mørke nætter.


  • #3   4. jun 2012 #Simon Ø
    smiley Er det ikke lidt at sparke på en mand der ligger ned.. Først får han sin MC stjålet og så kalder du den for skrammel. puuha puha! smiley

    Men joh det er fame surt.. Syntes det er skræmmende at der ikke er gået en ugen de sidste par måneder uden sådan en tyveri sag af MC's...

    Får lige en til at overveje en ekstra gang om man skal beholde kasko eller ej...

    Skal også nok se efter i Kbh.


  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

    Emner: 50 Svar: 237
    #4   4. jun 2012 nedtur, hvis du har en bil så ville jeg nok foreslå at starte med at køre en tur til århus V og kigge efter den derude. et eller andet siger mig at den ikke er blevet taget af de børnefamilier der kører derud for at spise is ved kiosken.

    kald det fordomme hvis du vil, eller som de siger hos politiet: statistik.


  • #5   4. jun 2012 jeg overvejer at få min chippet det koster ca kun 1000kr

  • #6   4. jun 2012 kigger også lige rundt. bor selv i Århus...

  • #7   4. jun 2012 Skal køre i Brabrandområdet i denne uge, så jeg skal nok kigge godt efter.
    Hvad er reg.nr ?? Vi finder ca 5-10 sæt nr.plader hver dag i div. vejbrønde.
    Mvh. Peter.


  • #8   4. jun 2012 Min tidligere mc blev stjålet ved Bilka. Fandt den selv dagen efter i Gjellerup Parken. Gå en tur rundt i området og tag en kigger, hvis den er der så kommer den ikke ud på vejene igen - de ligger bare og leger på cykelstierne for der kan politiet ikke gøre en skid.

  • #10   4. jun 2012 så godt den stod derude,troede at den var stjålet allerede den gang,for den stod der 2 dage i træk.
    men kik i gellerup der har frankies mc center fundet deres fireblade.


  • #11   4. jun 2012 Kan ikke hjælpe med eftersøgningen desværre men det er da noget forbandet svineri at nogen ikke kender forskel på mit og dit.

    Overvej om ikke et falckabb eller lignende ikke er pengene værd. Så bliver den afhentet asap. Dvs man kan/ skal vente ved cyklen og så få den fragtet hjem.



  • #12   4. jun 2012 ;-(

  • #13   4. jun 2012 Ja, det var en tanketorsk, at lade den stå derude. Jeg var derude dagen efter og 2 gange efterfølgende, da jeg troede, jeg liiiige vidste, hvad der var galt.
    Jeg har ikke falck-abb., da jeg kører Honda og -aldrig- har haft noget som helt med cyklen. Derudover kender jeg lidt mc-folk samt en Mercedes Sprinter, så jeg kunne klare det selv, hvis der skulle ske noget.
    Jeg tog simplethen bare for lang tid om at "give op" og hive den hjem... naive mig.

    En lille sidenote er, at nu nu hvor jeg checker forsikringen (har heldigvis kasko), kan jeg se, de har smidt gratis vejhjælp oveni...

    Jeg bor selv ved Stjernepladsen i Århus, så kender godt til Brabrand/Gjellerups blakket ry. Der var intet at se i går (+ det var mørkt), men skal derud igen i eftermiddag.

    og nummerpladen: AF 13 596


  • #14   4. jun 2012 ..ellers er dansk autohjælp billige. ca. 300 kr. pr. år hvis man er medlem af fdm. ..med fdm medlemsskab, ca. 350-450 kr. tror jeg. selvrisiko på 100 kr.

    ..Har lige selv fået det.

    ..Var ude at køre i dag, men så ikke noget. ..desværre.


  • Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27
    #15   4. jun 2012 Jeg har lagt et link på FB gruppen: For folk på motorcykel i Århus og omegnen.

    Håber det er ok Jesper?

    MVH Brian


  • #16   5. jun 2012 Alt hvad i kan gøre er ok med mig. Om det er facebook, andet forum, den lokale klub eller billboard på en bus - jeg har absolut ingen problemer med det, men det men tak tak, mange tak for hvad der end kan hjælpe.

Kommentér på:
Gul CBR 600 stjålet fra Moesgård Strand

Annonce